För jag har tagit STUDENTEN!!

Foton: Elin Andersson

Hej på er mina kära bloggläsare. Nu äntligen har jag tagit studenten, helt otroligt. Vill göra om dagen igen, så sjukt kul var det! Har minnena sparade på en hel del bilder som förevigades under dagen. Ni ska få se fler bilder på mig i studentkläderna framöver. Älskar klänningen jag hade på mig, från USA. Mer får ni se senare! ♥
lina flodins - linafoto - student
50
Emma

Grattis!

Amanda

Graaaaaaaattis!!!!!!
Ha en suuuuuper dag :)

Sigrid Egevang

Stoooooort tillykke! Det må være fantastisk endelig at være færdig! :D

Mathilda

Grattis!!!!! :D

have you met miss jones?

hva betyr studenten? :P

Jennifer Nilsson

Grattis! :)

Erika

Grattis! :D

Hedda ♥ hediii.blogg.se

Stort grattis!

erika

Jättegrattis!!

Fanny

GRATTIS!!! :)

Madde

Grattis:D

Vendela

Grattis! :)

Linnea

Gud vad kul för dig. Grattis :)
Nu behöver du ju inte oroa dig för skolan längre !
Hoppas du hade kul.

Massor av kramar

Sara

Stort grattis!

Ebba

Åh så roligt! Grattis! :D

tove N.

Grattis, Lina! (:

Becca

Grattis Lina! Sprang Älvkulle-eleverna också ut från sundsta i år? Eller har media flyttat till sundsta?
Din klänning är verkligen jättefin!

Tea

Stoooooort grattis till dig Lina!! Älskar verkligen din klänning :D

Elina

Grattis! :D Hääärligt!

Min fotoblogg:
www.elinabroman.blogg.se

Sara

Stort grattis tjejen! :D Nu börjar det riktiga vuxenlivet ;)

Victoria

Hej finis!
Jag har ett problem med min blogg! När man ska kommentera och klickar på kommentarer, så hamnar headern bakom bloggen och menyn hoppar ner! Vet du hur man fixar detta? Kram

Lina K

Grattis till studenten!
... du kunde inte matchat sämre med dom där skona :O Skulla vara mycket snyggare med ett par vanliga, Låga klackskor. haha!

Alicia

Weeeei, grattis!! :D :D ser fram emot fler bilder!

Mangaloppan

Vad kul! Grattis än en gång!!!!<3

Oliviasphotolife

Grattis. :D :D

Andrea

Grattis Lina!

Agnesita - foto och teckning

Stort grattis!

Micki

Grattis till studenten! :D

Jessica Fotar

Grattis! :)

Frida - FOTOBLOGG

Grattis! :D

paulina

Grattis! :)

Isabella

Grattis:-))

isabellasfoto.nu

Grattis:-)

Hanna

Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattis!! Vad kul.

Kram/Hanna

Frida

Grattis!!! Åh, jag hade verkligen velat uppleva min studentdag igen, jag med! Så sjukt galen dag verkligen :D

Janni - Mama till Lilly

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Tårtan Tess hade gjort var fantastisk :)

Sofie DJ

Grattis :-D!
Jag säger samma sak! Jag skulle vilja spela om dagen om och om igen ;-) (Jag sprang ut den 8 juni).

Julia

Grattis!

♡ malinpalins.se ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

grattis grattis! :D

Marte Kristine - Photography

Gratulerer! :)

Elin

GRATTIS! :)

Louise - dotter.sambo.målare.mamma

Grattis i efterskott till studenten =)

withemilia

GRATTIS :)

Hildana :)

Grattis på studenten!! :)

Moa

stort grattis :)

D A V I D S P H O T O - photo / my life

Hej grattis, jag har sett dina bilder på både älvkullen & sundsta, vilket gick du på, sundsta va? ;s Egentligen spelar det ingen roll, bara lite nyfiken ;)

Christelle

Grattis på studenten :)
SJälv tog jag studenten den 8/6-2012 och precis som du sa det var en underbar dag och massa minnen som man får. Bästa dagen ever ;)

alic3

Grattis! c:
Kan du inte visa dina presenter du fick? Om du hade en fest dårå. :)

Felicia Johansson

Stort grattis! :)

Malin

Kan du inte visa lite bättre bilder på klänningen? :D