What We Wore

Låt mig presentera det jag och Felicia har småpysslat med ett tag. What We Wore - En sida där vi lägger ut kläder, smycken och skor som vi inte vill ha kvar längre. Det som är speciellt är att vi har fotoshoots till varje klädesplagg för att göra det hela lite roligare. Gå in på sidan och spana in de saker vi redan lagt ut. Titta också gärna in inom de närmsta dagarna då nya saker kommer att komma in varje dag! Vi har budgivning på allt för att alla ska ha chans att försöka få plaggen :) Så gå gärna in och kika om du finner något du vill ha!
29
Tora (torathestar.blogspot.com)

Åh, vad roligt bästa du

Elin

Hej! :)
Om man bor i karlstad, kan man få det direkt då?
Så slipper man betala frakt menar jag :D
Kram Elin! :)

Svar: Ja det kan man få :)
linafoto

Hanna-Beautyboken

Vilken bra och fin idé! Kollade in sidan och den verkar jättebra ;) Fina och inspirerande bilder <3

Lucy Ewelyn ♥

Vilken smart och rolig grej :D

Erika

Åh va kul! Ska gå in där och kika :)

Becca

Vad smart :)

KAJSA [FOTO]

Vad rolig idé!:D

Julia Eriksson

Hej!
Hur mycket kostar frakten? :D

Jarina

Kan man beställa till Finland? I så fall antar jag att frakten blir dyrare, vad är den i så fall? :)

Kayli

lovely lovely photos~ :)
have a wonderful weekend!!

Johanna

Vilken bra och rolig idé! :) ska ta och kika in där regelbundet!

Helena

Så smart av er att fixa en "butik" med beganat.

Elin

Vilken smart idé:D

Felicia

Åh vad kul! :)

Andrea

åh vad roligt!

Samantha

Får jag låna en bild på dig? Hade tänkt länka till dig i ett inlägg:)

Samantha

Får jag låna en bild på dig? Hade tänkt länka till dig i ett inlägg:)

Svar: Ja det får du :) Bara att ta någon/några bilder!
linafoto

EH

Svar: Vad kul! Det visste jag inte. Synd nu att det är nedlagt.

Wilma

Tack så mycket!:D

Wilma

http://wilmaochsammy.blogg.se/2012/july/lina-flodins.html#comment

Läs det gärna, då blir jag glad:)

Ellen

Gud vad kul ! Jätte fina kläder ! :D
Tyvärr ska jag till Spanien snart och ska spara pengar men efter det ska jag kolla ifall det finns något nytt att köpa !

H J J O N S S O N

Det var ju jättebra ide!! =D

Maria

Bilder säljer! Ska genast gå in och kika vad som finns :)

have you met miss jones?

love it! spesielt armbåndet :)

Hanna

Hej! Är helt förälskad i sidan! Riktigt snygga kläder!! Väldigt fin gjord också. Checkar runt lite bland alla bud och lägger ett nytt bud ibland. Skit bra ide! Hade önskat att det kom ut nya plagg ännu oftare, men det spelar ingen roll. Är bara så glad över att jag äntligen hittat en begagnad webshop där jag litar på säljaren. Tack!

Du har en fantastiskt bra blogg och jag är så fascinerad över hur bra bilder du tar. Jag älskar själv att fota och jag får mycket inspiration från dig!

Kram, Hanna 12 år

Frida

Kul idé! :)

Ellen (alatariel)

Åh vad roligt! :)

Julia

Kan man få reda på hur mycket frakten blir? :)

S O N J A F O T O

Gud va kul! Härliga bilder också.