Tullgarns slott

 
Idag har vi besökt Tullgarns slott. Ett ställe vi var vid för några år sedan. Nu blev det ett nytt besök till detta vackra ställe. Det är mysigt överallt där :) Och så finns det fina hästar på vägen till slottet. Ett riktigt magiskt (och spöklikt) ställe!
35
Erika - fotoblogg

Så fint! Det är så spännande att gå runt i gamla slott :)

TIMELIMITS

Otroligt fint ställe och jättemysiga bilder!!

Fotograf Annie

Det ser riktigt fint ut :)

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Åhh där har jag med vatt ;D

Elin

På riktigt, du är fan min idol

Franklin

Fina bilder :)

Elin - Fotoblogg

Åhhh vilket fint ställe! :)

saandraphoto hobbyfotograf

ha en super bra kväll/ natt! :)
hur fick du din blogg så känd? jag har typ runt 400 läsare per dag men du har ju säkert 348295u3i24u5320u5r954u82958249! :D

Becca

Gud vilket vackert ställe !

Linda

Du liknar sjukt mycket Amy Diamond! :)

sofie

Det var väldigt fina bilder och fint ställe =)

Fanny - foto&vardag

Gud vilket mysigt ställe! :)

Flickan på scen, Inez

Supermysigt! :)

saandraphoto hobbyfotograf

önska dig en fin fredag :)

EH

Haha, jag är på Tullgarn just nu. Lite komiskt.

EH

Haha, jag är på Tullgarn just nu. Det är verkligen magiskt att se hästarna vid vattnet!

EH

Haha, jag är på Tullgarn just nu. Det är verkligen magiskt att se hästarna vid vattnet!

Tea

Riktigt bra bilder Lina :D

Anna Lovisa

Du är ett geni med kameran! :D

Anna

Gud vad fint!

Lisa

Gud vad fina bilder du tar! Helt målös! :D
Jag skulle be jätte glad om du skrev en liten kommentar på min blogg! <3 Det skulle betyda mycket för mig! Du är min idol! <3
PUSS & KRAM! <3

Fotoquie (Fotoblogg)

Fina foton, ser mysit, men lite "kusligt" ut ;)

ADAMSFOTOGRAFIER [FOTO&VARDAG]

Hej Lina!
Jag har två frågor till dig!

1. Vad redigerar du dina bilder i för program?
2. I vilket/vilka program gör du dina videos i ? (redigerar) <3

Du får gärna svara i min blogg :) Hejdå!

Karin

Oj vad jag tycker om dina bilder! Hur får du dem så klara?

Elise Samuelsen

Så fine bilder du tar :) og en utrolig flott blogg :)

oscar

Där hade vi våran avslutnings bal nu innan sommarlovet :)

linn jones

magisk, som i ett eventyr! :D

Johanna

Vart har du köpt din vita tröja?:D

Svar: Den köpte jag på GInaTricot. Den tog slut direkt i butik :)
linafoto

lovisa [foto & vardag]

Så mysiga bilder!

Franklin

Fina bilder lina :)

Mikaela

Hej,din blogg är riktigt fin och kommer blie ns tor blogg i framtiden !!

vad skulle du tycka om att vara med i min tävling på min blogg....så ifall,skicka en bild till mig på min mail [email protected] eller kolla på bloggen :)

kram

Nathalie

Härliga bilder, du är grymt inspirerande!

Ellen (alatariel)

Åå vad det är fint!

Victoria

Vilken otroligt vacker plats.

Amanda [SPONTAN]

Galet fint!