Platser i Karlstad

Canon EOS 7D + Canon EF-s 18-55mm f/3.5-5.6
 
Här kan ni se några bilder jag fotade för Karlstads kommun i förra veckan. En hel del bilder återstår att fota så det ska jag ta när det blir fint väder. Vill bli klar med detta så snabbt som möjligt, sedan kommer redigeringen att ta ett tag också. Detta är ett stort projekt jag jobbar med i sommar. Men det är kul och rofyllt att cykla runt Karlstad och fota :)
40
Emma

hur får du så härliga färger på dina bilder? Är det ett speciellt filter/ objektiv eller är det en inställning eller photoshop? :) Kram <3

Erika

Fina bilder :)

Maja

Jag går på rudskolan :D

Sara

Fina bilder!

EMMAHOLM.SE

Jättefint!

Linnea

Vart är den andra bilden ifrån? :)

Svar: None
linafoto

Alice

jättefin bild på dig i headern, lina :) har likadana skor som du har hehe :)

Alexandra

Åh Karlstad är ju faktiskt vackert! Jättefina bilder.

Sigrid Egevang

Det er utroligt som du formår at hive så fantastiske farver frem.. Super flotte billeder!

Karin

Ooh, vad vackert det ser ut...<3

wilma

gud vad fina :)

Nicole

Såg dig cykla vid pekås för någon dag sen med din kamera :)

Becca

Kul, och fina bilder :)

Emma

Hur får du så härliga färger på dina bilder? Är det ett speciellt objektiv eller filter som du har eller är det någon kamerainställning eller photoshopat? :) <3

Clara Ketter

Fin header! KRAM!

erica

oj vad fin redigering! är det en krånglig en? såg superfint ut! vad du kan :D

Emma Håkansson

fina bilder Lina!

Frida

Riktigt snygga bilder!!

Micke

Snygga!

Har du använt dig av Photomatix eller något annat HDR-program?

Emma

Superfina bilder!

Elin

Fina bilder, gillar färgerna. :)

Tora (torathestar.blogspot.com)

Åhh vad fina bilder!!

Snygg header! :D

Agnesita - foto och teckning

Väldigt fina! :)

Matilda

Fint

Jennifer Nilsson

Fina bilder! :)

Hanna

Kul sommarjobb och fina bilder! :)

salukis.webblogg.se

kul att se vad du jobbar med sen då:)

Sophia

Har du ett speciellt filter för att få himlen så blå?
Jätte fina bilder !

Svar: Jag använder ett polarisationsfilter för att himlen inte ska bli så ljus (den blir blåare) :)
linafoto

Lollyz

fina bilder!!

Julia

Jag måste bara säga att jag tycker att du är så sjukt grym på att fota. Din blogg med alla bilder är verkligen inspiration på hög nivå, älskar att kolla i kategorin foto-modellbilder. Helt sjuka bilder! Massa creds till dej!

Lovisa Lindström

Härliga bilder! Är du Karlstadstjej alltså? :) Vore kul att se bilder från och på universitetet - om du skulle vilja! :) Ska nämligen börja därt ill hösten..

S O N J A F O T O

Åh, va fint!

anna

fina bilder :)

emma

vad ska man gå över till för inställningar på kameran om man vill utvecklas?

Ellen (alatariel)

Låter superkul! :)

Lucy Ewelyn ♥

Vilket roligt projekt, tror Karlstads kommun kommer bli helnöjda med din insats! :)

EH

Åh vad jag saknar min gamla skola. Förut gick jag på Karlavagnen, som nu har lagts ner, men jag hade slöjd och idrott på Kronoparksskolan.

Ellen

Bilden på Rudsskolan är helt fantastisk :)

JOZ ツ

får man fråga va du gör här i kd? :P