I jordgubbarnas land

 
Jag och mamma startade dagen med att plocka söta jordgubbar. Där gick man i värmen och fyllde både hinken och bunken med jordgubbar. Allt gick på 370 kr. Dessutom var mamma ute igår och plockade för en hundring, så vi har jordgubbar så det räcker nu här hemma. Vi har varit ute och plockat en hel del blåbär i skogen också. Så nu blir det smoothie varje dag :') Mums!
 
Nu blir det att rensa allt.. jisses, dags att börja då..
47
Tora (torathestar.blogspot.com)

Åhh, älskar att plocka jordgubbar, och äta jordgubbar såklart. Vilket är ditt favoritbär?

Victoria

Vilka härliga biler.

hilda

vaddå, kostar det att plocka jordgubbar?

Svar: Ja, de odlar massor på en stor gård som någon äger. Då är det ju inte gratis :)
linafoto

Becca

Åh vad härligt, vilka sommarkänslor jag fick nu :)

Louisefoto

Mums med jordgubbar :P

claudia

Härliga bilder! och du är så snygg :D

Jarina

Åh, så kul att plocka själv. Brukar också göra det varje år :)

Karin

Oooh så gott det ser ut! :D

Erika [fototävling på bloggen]

Åh va gott!

Alicia

Vad gott! :-)
Var ni på självplockning eller har ni ett sånt stort jordgubbsland hemma? ;-)<3

Svar: Självplockning :))
linafoto

Emelie

Härliga och fina bilder!

Anonym

härliga Bilder :)

Randi Krog Belseth

I er i det mindste heldige med vejret. Her i Østlandet af Norge har det regnet i snart tre uger i træk... *suk*

Sara

Ååh vad gott det ser ut! Jätte fina bilder :)
Titta gärna in och fråga något i blogresponse. Kram

Emmelie

Ser jättegott ut, blir läskad!
Jättefin blogg har du! :D (Y)

amanda

så fina bilder!
tar du porträtt bilder på sånna som mig? ;)
+ hur mycket skulle det kosta? :)

Louise - Fotoblogg

Roligt att plocka själv :)

Madeleine

alltid lika gott med jordgubbar! :D

OLIVIA

Gud så gott!

Tilda

hej, jag skrev ett bud på jeans västen som ni har lagt ut på what we wore, typ en minut innan man fick sluta buda, (en skrev en minut efter, hoppas jag fick den) men om det är så att jag får köpa den så är det lite krongel på min mail just nu, men jag svarar isf så fort som möjligt! :)
Din blogg är bäst!!

Anonym

Nam! Nydelige bilder!:)

Agnesita - foto och teckning

Jordgubbar är bäst!

Anders Wiggström

Vad fina bilder du tar. Jag är imponerad!

Anna Lovisa

Mm, mums, jordgubbar! :):)
härliga bilder tjejen!

PS jag har kommit in i Karlstad, för du bodde väl där?! :D

Svar: Vad kul att du kom in i Karlstad :) Du kommer att trivas!
linafoto

Sara Björk

Såå gott och så fina bilder!

b y m a t i l d a h

fin fina bilder! Vad använde du för objektiv? :)

Svar: Jag använde ett 85mm f/1.8 :)
linafoto

Sarah

Jag älskar verkligen din blogg! <3 Du e så söt och tar underbara foton! <3 :D

Ida

Det är en underbar jordgubbstid nu! Annars en sak, jag skulle vilja börja lära mej mer om att fota med manuellt, slutare, bländare, Iso och sånt istället för att bara använda autoläget.. Så nu har jag läst massor med fototips om just sånt (även på din blogg) men jag tycker det är så sjuuukt inveklat, hur ska jag göra så att det inte ska vara så inveklat och råddigt, har du något jag ska tänka på ? Svara gärna på min blogg annars glömmer jag att kolla svaret, tack! Kram ♥

Sarah

Kan inte du fota hela ditt rum och vattendrppar? :)

Stella

Hej! jag verkligen älskar dina bilder :) Vilket redigerings program använder du??:)

Svar: Jag använder Adobe Photoshop CS4 :)
linafoto

Moa

åh vad gott! jordgubbar är verkligen det bästa som finns :)

few

åh snälla kan du säga hur man laddar upp bilder på weheartit.com ? :(

Svar: Man laddar inte upp bilder. Man sparar bilder som bokmärken typ :) Det står hur man gör på deras sida!
linafoto

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Härligt att kunna gå och plocka själv och sedan betala för dem!

emelie

väldigt härliga bilder. speciellt de tre första. den på din mamma i fältet var väldigt fin, vackert djup.

Julia

Fin blogg. Titta gärna in på min och lämna en kommentar eller 2 ;)

saandraphoto hobbyfotograf

ha en bra kväll!

L I S A S P H O T O S

Vilka härliga sommarbilder!

Anna

Fina bilder! :)

▲ c l a r a ▲

Gud va fint!

Angelica Leptin

1. Jätte fina bilder! 2. Hur hinner ni äta allt innan de blir dåliga? 3. Har du något tips på hur de håller sig frächa längre?

have you met miss jones?

nam!

Angelica Leptin

Haha smart att jag inte tänkte på det.. :P

Julia

vilka härliga bilder!

Bianca

Hej jag har beundrat din blogg sedan julen 2011 jag verkligen älskar den när jag går in på datorn så är din blogg det första som kommer upp i huvudet. Jag blir imponerad varje gång jag ser de bilder du har tagit. Din blogg har fått mitt fotointresse att växa jätte mycket jag har även frågor som jag vill ha svar på:

1: Canon elr. Nikon ?
2: ginatricot elr. HM?
Jag hoppas verkligen att du kan svara på mina frågor jag älskar din blogg enormt mycket och den betyder mycket också min dröm är att bli som dig snygg och framgångsrik kramar en 12 årig tjej som älskar din blogg

Svar: Hej Bianca, tack så jättemycket för dina snälla ord :D
1. Canon
2. GinaTricot
linafoto

lovisa [foto & vardag]

Nam nam, & himmelska bilder!

S O N J A F O T O

Va härligt! :)

Ellen (alatariel)

Så roligt. :)