Dalarna över helgen


Canon EOS 400D + Canon EF 50mm f/1.4
 
Då är jag i Dalarna över helgen och ska ha det så gött som möjligt :) Det är Vansbrosimningen här så det är en hel del folk i denna lila by så det finns ju alltid något att göra. Alla bilder här ovan är från idag, lite vardagsbilder från mig! Nu ska vi ta en vända på byn och se om vi hittar på något skojjit. Kram på er!
20
Sofie

då ses vi kanske där, ska dit imorgon! :D

Linda

bra inlägg med vardagsbilder! :)

Linnéa

haha älskar att du kollar på henne som en galning

Emma

Fina bilder!

Agnesita - foto och teckning

Så söta barn!

mary

Fina bilder :)

Anonym

åh du är så lik Kristen stewert!

Sara

Så kul det låter!
Fina bilder, Lina! :)

Josse

Din syster är ju megalik Tarja Turunen, Nightwish's fd sångerska!

ella

Mer vardagsbilder, det är kul o se! :)

miss jones

herlig herlig herlig! :)

Olivia-FOTOGRAFI

Gulliga bilder på vardagen! :) Har också varit i Dalarna :)

Becca

Ser härligt ut :)

Mangaloppan

Fina bilder!

Matildiz

roligt

S O N J A F O T O

Ååh, så himla härliga bilder, haha!

Felicia

Åh, Mio är så söt :)

Sussie

Hej Lina, älskar din blogg och tycker verkligen du är en grym fotograf!
Jag har en fråga, jag kommer säkert låta jätte dålig nu men jag undrar hur man tar bilder så bakgrunden blir ''suddig'', alltså när fokuset bara är på ansiktet? Beror det på kamera, objektivet eller inställning? Vore jätte glad om du kunde svara! Kram :)

Anonym

Vad gör du i redigeringen på dessa bilder? Ljuset och färjerna är sjukt snygga!