Häftig effekt med blandningslägen



I den här videon förklarar jag hur jag redigerade de här bilderna. Video fanns i min julkalender förut, men kände att jag ville lägga ut den i ett inlägg på min blogg istället så folk lätt kan hitta till den :)
47
Sara Björk

Hej! Grymt bra du är på att ta bilder!

Jag undrar bara, bredvid din header, till höger så är dig en hel kroppsbild på dig, vad står det på tröjan du har på dig? Vad kan den köpas, och vad kostar den?

:) <3

Kram

Lina

Gud vilka fina bilder du tar, vad har du för kamera? vi har precis startat en blogg som handlar om mode och vardag, kika gärna in, kram :)

olivia

Riktigt fin blogg! :)

AKP Photography

Kjempefin tutorial, jeg elsker det bildet der :D

Janina

Fy tusan vad du är duktig. Och vilken underbart fin bloggdesign du har. As coolt med håret som "fladdrar". Önskar jag kunde göra så jag med! :)

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Det där är ett riktigt bra tips Lina :)

Linda

Shit vad duktig du är altså! supersnygg header förövrigt:)

ingrid

Vilken bra blogg du har! Och jag dör vad headern är snygg!!

Följer dig direkt, är störtkär nu! kram

Anonym

du har glömt att sätta bloggpartner på fram sidan . du har den annonsen bara där man kommenterar . ett tipps för dig att kärna mera pengar.

therese

SJUKT fin header! :)

Madelene - Tävlingar igång ♥

Hej !

Ny dagens blogg är startad. In & anmäl dig vet jag. :)

Klicka på länken här nedan så kommer du direkt dit;

http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-19.html#comment

Kram♥

N A N A ~ Döv tjejen som drömmer om att bli fotograf

Snyggt gjort!

Cicci Feinstein - Fotograf

Så himla intressant att se hur andra redigerar sina bilder!

j o h a n n a - fotoblogg

Bra tips, blir väl att leka lite i photoshop nudå!

Nova

Hej!

Testade att göra detta, har dock på svenska.

Men hittar inte effekten som du lägger till för att dubbla bilden? Har testat alla men det funkar inte? :(

Viktoria

du är extremt duktig!

Sara

Cool grej ju! Inte för att jag har photoshop, men men....

:)

Ha en bra dag!

Flickan som gick barfota

Bästa tipset på länge!

Ida Alsterhed

Fin blogg! :)

ellen

Måste bara säga att jag älskar din blogg massor <33 + dina bilder:)) Skulje själv vilja bli fotograf, har du någo bra tips på hur man ska synas i en liten i by då man e 14-år?? Kram

hannah

du jag har en fråga, hur i hela helvete har du kunnat göra en så jädrans snygg header?! dööör ju, hoppas verkligen du svarar annars vet jag inte vad jag gör!!

Cina

Tack för ett jättebra tips! Men jag har ett problem. När jag vänder lagerkopian, vänder sig bakgrundslagret också fast det är låst. Vad gör jag för fel?

Fanny

Din header är så sjukt häftig!! :D

Tycker att du är en grym fotograf & bloggerska ;)

Kram ♥

Annster

Coolt :)

Fotoblogg - Caroline

Härlig effekt, lättare än vad den ser ut.

Ska jag testa någon gång på en av min bilder med, tack :)

cajsa och beda

bloglovinbyte?

E l v i r a

Tuff bild!



svar: Jaha. Vad synd. Hade varit coolt med den rosa färgen! :p



Åh. Vad bra! Tyckte den va så fin! :)

Kram

cornelia

jätte bra tips! mer tips :D

Luucy

ball :D

Ylvali

Tack! det såg roligt ut, det ska jag testa:-)

Malin

Att det verkade så himla lätt:) bilden ser ju hur avancerad ut som helst...kanske ska prova att hotta upp mina bilder lite :) Tack för tipset!

Sofia

Hejhejhej!



Jag har försökt detta nu men det är skitdrygt för när jag ska vrida bilden så vrids alla bilder. jag kan inte högerklicka på bilden och bara vrida kopian som är framme utan måste gå upp i verktygsfältet och ändra och då vrids orginalbilden också.

Vet du vad det är för fel? :S

Lina & Emily

Om man ändå kunde trixa sådär med sina bilder! Jag är helt nybörjare, kan bara beskära, ändra till svart/vitt och anvnda olika lager. Vet du någon bra (svensk) sida/klipp man kan lära sig på? Väldigt enkelt då med enkla förklaringar? :)



www.positivaarne.blogg.se

Moa<3

COOLT! KOLLA MIN BLOGG!;)

anna

mycket bra tips :D

F E L I C I A

vilket program redgierade du bilder på? :)

Cornelia {Foto, häst, vardag]

sv: Synd att man inte kan göra det i Elements :(

Fotoemilia

Skitbra tips! Och vad enkelt, haha :D

cilla

bra tips! :D

Ysen

Alltid kul med såna här inlägg! :)

NATALIE

Du har väldigt fina bilder.

LORISSA LOVEBOMB

Åh vilken häftig effekt, och du är så himla duktig.

Björkan

Jätte snygg effekt och verkligen enkel = D

Jätte bra tips!

Aggie

Vad fint det blev tillslut!

Emma

Jättecoolt! Testade en liknande på en av mina senaste bilder, den blev dock inte lika bra... XD

danielle

Hej, jag har en fråga!



Hur spelar man in en sån där video så att man kan visa hur man gör allting i photoshop? Skulle bli väldigt glad om du kunde svara på det! :)

Johanna

Är "orginalbilden" som du visade i videon redigerad?