Finalisterna i fototävlingen. Rösta!


1. Alva Lövgren, 14 år - alvafotar.blogg.se



2. Emelie Langer Strömberg, 24 år - elanger.se


3. Julia Nilsson, 17 år - endagiapril.blogg.se/


4. Karolina Arvidsson, 14 år - bykarolinaa.blogg.se


5. Lena Schöld, 61 år - Ingen blogg


6. Malin Karhunen, 15 år - canonn.webblogg.se


7. Minna Nylund Vängbo, 15 år - mnvphoto.blogg.se


8. Renate Basgaard, 24 år - renatesvindland.com


9. Susanne Fors, 22 år - susannefors.blogg.se

(Röstningen stängs den 19 feb kl. 20.00)

10. Yohanna Mårtensson, 22 år - yohannafotograferar.blogg.se  
29
Emanuel Almroth

Så fina bilder, bra tävling!

Alida Persson

Himla svårt att välja! :)

- Sofie*,

Jag gillar nr 5 :) snygg bild..

S u s a n n e ✿ F o r s

Åh, vilken ära. Tack fina Lina! :)

Anonym

6

Anki

Men hit vad svårt! så underbara bilder!

Matilda

Skriver man bara vilket nummer man röstar på? Isåfall, så röstar jag på nummer 6 :)

Matilda

nummer 6!

Jessica fotar

Jag röstar på bild nr. 4 Karolinas bild :)

hanna

3, julia nilsson :)

Carro

Nummer 6 :)

ullie

oj vilka jätte fina blev bilder

Linafoto

**



DU RÖSTAR I OMRÖSTNINGSRUTAN I INLÄGGET!

Rösterna du skickar i kommentarerna räknas inte!



**

MariaP

nu har jag röstat :)

Maja

Har du haft en fototävling?

Vilket inlägg var det? Tror jag har missat.. :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Grymt snygga bilder allihop :)

maria

nr 6!!!

Therese

Det var väldigt svårt att välja.. Många fina bilder:)

Olivia

hur många gånger får man rösta? hur många gånger som helst? en gång per dag? :)

Saga

Åh så fina foton vad duktiga alla är. Grattis!

Blir svårt att bestämma vem man ska rösta på, har 3 favoriter.

amanda

Nummer 6!

ida

nummer 7 :D

Andrea

Åh, jag visste inte att du hade en fototävling! ): Kan du inte ha en till?

Sigrid

sofie

blev helt galen i bildnummer5! så himla häftig!! :)

emelie

Hej, kan du inte arangera någon ny fototävling snsrt.. så jag också kan vara med :) Något i stil med en utmaning, ett tema. En tävling där man bara vinner äran! Trevlig kväll, hej hopp!

Kuriosakabinett

OJ så många fina bidrag.

isabelle

Satt & skypade med min kompis då hon utbrast att jag skulle kolla din blogg.

Så jag gjorde det & sa redan när jag såg headern att det var en superfin blogg.

Båda vi tycker du tar riktigt fina bilder!

Ha det bra!



Alice - bilderbyalice

vilken sida använder du när du fixar dina röstningsrutor?

Svar: http://webbtjanster.se/ :)
linafoto