Tomten kom till oss!



Igår var tomten den stora höjdpunkten för Mio & Milian. Båda tror på tomten och ni skulle ha sett dem när den efterlängtade tomten knackade på dörren. Det blev lyckat och jag har aldrig sett dem så nöjda med sina paket. I mina två paket låg ett par skor från JFR.se och en objektivmugg. Jag hade ingen aning om vad jag skulle få för det var inte jag som hade köpt paketen *ironi*. Kul att få öppna paket iallafall, hehe.

Hoppas ni hade en riktigt bra jul! :)
29
EMMA

Jätte fin blogg och massa FINA bilder !
Kika gärna in på min blogg.
Btw Godjul

Erika - fotoblogg

Fina bilder! Har också en objektivmugg, fick den förra året i julklapp :)

Jennifer

Jättefina bilder ! :) Vad är en objektivmugg ?

Amanda - vardag,foton,recept,tips,inspiration,inredning, outfit

jag fick ett likadant objektivmugg! :D

wilma★

så otroligt fina bilder!

aina [fotoblogg]

Jätte härliga bilder :)

Hanna

Åå vad mysigt!

Emma Persson

Alltid lika fina bilder! Du har verkligen fångat julkänslan! :D

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Gud så fina bilder Lina! :)

Matilda

Fina bilder

Emma - Hobbyfotograf

Hej Lina, jag har precis köpt din webbkurs om självporträtt och wow, hatten av! Jag måste säga att du är sjukt duktig och jag har blivit jätte inspirerad och lärt mig as mycket, fortsätt att leverera, you rock girl!

Svar: TACK så sjukt mycket för din fina kommentar!! Himla kul att höra det :) Gott nytt år på dig!
linafoto

Rebecca - Fotograf i Karlstad

God Jul Lina! Fina bilder :)

nathalie | artfreak

Ahhh, jag skaffade mig den där objektivmuggen förra julen! Den är så jävla fräsig haha :))

Ellen <3

Fick en exakt lika dan objektiv mugg:) sjukt bra är dom, dom blir inte så varma och det är bra för då kan man hålla i den utan att bränna sig :D
god jul, kolla gärna in på min blogg :)

Photos by Sigemo

Älskar hur du får dina bilder så spontana och bra, känns inte lika bra på mina...

Juliana

Mysigt:)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Jättesnygga skor! :)

Louise - Fotoblogg

Super fina bilder Lina! :)

Emma

Åh vilka mysiga bilder!

Rosanna

Fina bilder :) !

Olivia-foto

Jättefina bilder! :) god jul på dig!

Hanna

Hej Hej! Har en fråga.. Jag vet ju att du i t.e.x in header har haft så att säga text eller bloglovin skylt (osv) över en annan bild. Har letat som en galning med hittar ingenstans hur man gör så? Är det för komplicerat för att förklara, eller vet du någonstans där någon förklarar? kram ♥

Svar: Spana in detta inlägg: http://tescho.se/text-i-headern-design-12/ :)
linafoto

Annika

De blåsvarta skorna är hur coola som helst!

paula

Haha! vilket sammanträffande jag fick också en objektivmugg! fast nikon då :)

Theres c:

Fina Bilder!! :D Jag har alltid velat ha en objektivmugg , så grymt!! :D

Saniizz

Hej! :) Riktigt fina bilder!
Jag har en lite fråga, var köpte du objektiv muggen? :) Kram Saniizz

Svar: Coolstuff.se :)
linafoto

IDA

Jag fick också en objektivmugg! :D

Ellen (alatariel)

Alldeles jätte fina bilder! Älskar ljuset!

ida [Fotograferat]

Härliga bilder på barnen!
God fortsättning!