Redigeringsvideo Speedx2



Canon EOS 5d Mark III + Tamron 70-200mm f/2.8 Di VC USD
Model: Rammi | Location: Karlstad CCC

Okej, det har varit lite dåligt med redigeringsvideor på senaste tiden. Eller hur? Fler redigeringsvideor kommer att komma upp framöver. I den här videon redigerar jag fem bilder på Rammi. Häng med i den snabba videon och se förändringarna i bilderna. Se gärna i full HD för bäst kvalité och ni ser bäst i helskärm.

19
Erika - fotoblogg

Älskar redigeringsvideos! :D

Elin

Älskar dina bilder, och dina tips! Sjukt kul att få inspiration av nån som är så duktig :))
Läser din blogg i princip varje dag, och undrade om du inte kunde lägga ut dina "favoritmakrobilder", eller i allafall fina närbilder? :))♥

Svar: Tack! :) Det är väldigt sällan jag fotar makro eller närbilder, så jag har inga bilder att lägga ut tyvärr.
linafoto

Becca

Hängde inte med ett dugg på vad du gjorde man jävlar så snyggt det blev! Du är grym på redigering, men du är helt självlärd va?

Svar: Haha, går dubbelt så fort. Men lite ser man väl ändå? :) Ja, i stort sett. Sedan finns det en hel del att lära sig på youtube.
linafoto

Jennifer

Bra med videos där du visar! :)

Hanna

du tar så sjukt bra bilder!

Johanna [foto]

Vilken bra video, och vad snygga bilderna blev!! Älskar sådana här videos :D

| photo |

Allt bra?:)

Svar: Ja allt bra :) Själv?
linafoto

wilma★

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ DUKTIG LINA!

Svar: Tack så mycket :D
linafoto

Matilda

Fina bilder

Mathilda ♥

Super fina redigeringar! Visst har du kodat hela din design själv? Tog du hjälp av någon sida "första gången", för jag håller på att göra en själv för första gången och jag vet inte hur jag ska få in den i bloggen och hur koderna ska vara osv, behöver verkligen hjälp. Skulle du kunna visa eller länka till någon bra sida som kan hjälpa till med detta? :D

Svar: Jag kodade min design utifrån mallen Bubblegum här på blogg.se :)
linafoto

Mathilda ♥

SV: Tack så mycket! :)

my

åh vad snygga bilder och snygg redigering! :) Kan du inte förklara hur man gör vad heter de nu igen, mallar. Åh vad heter de haha. Action heter de ;) Alltså jag har försökt hittat de i mitt photoshop men hittar inte vart man sparar. Har cs5.

Svar: Ja, absolut. Det skulle jag kunna göra :)
linafoto

denise

Det går så snabbt, haha, jag får pausa och backa och spela om 3000 gånger för att hänga med alls :) Fotar du i JPEG oftast, eller RAW?

Svar: Haha ja, det är inte meningen att det är en video där jag visar exakt allt jag gör. Men lite kan man allt ta åt sig hur jag gör. Jag fotar alltid i RAW!
linafoto

Ellen

Hej, jag beundrar verkligen din blogg, du är en av mina förebilder när det gäller foto. Jag har förstått att du har en Canon, jag själv har en Nikon D3000 och jag önskar mig ett autofokus objektiv.
Om du vet något om Nikon också, har du några tips? :)

Svar: Kanske ett Nikkor AF-S 50mm f/1.4G ? :) Den har autofokus.
linafoto

K

Vilken gåva du har o kunna redigera

Björn

Hej!

Vilket program använder du när du spelar in såna här filmer? :)

Svar: Debut Video Capture Software :)
linafoto

wilma

SNYGGA!

mia

GRYMT! Fler sådana här inlägg tack! :)

http://wildvine.devote.se

Kira

Asså hur gjorde du när du satte samma redigering i de andra bilderna? Du bara typ kopierade på nåt sätt :3 hehe, har alltid tyckt att det skulle vara praktiskt att ha, men har ingen aning om hur man gör!! :)

Svar: Jag markerar alla Curves och andra redigeringslager jag gjort, sedan drar jag över dessa till en annan bild :)
linafoto