Mio leker ute i kylan




Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 50mm f/1.4

Var nyss ute med Mio i den isande kylan. Det har kommit lite snö, men inte så mycket som jag hade hoppats på. Ska det vara kallt så ska det vara mycket snö. Punkt slut. Har du snö där du bor? :)
53
Alma

oj vad lite snö! jag har nästan över 1 meter! :)

Alma

oj vad lite snö! här där jag bor är det nästan över 1 meter! :)

Sarah

Ja, ganska mycket, ungefär 30 cm på tre dagar, haha :) Det är mycket men mysigt!

anna (FOTOBLOGG)

till och med i Skåne har vi mer! ;) nästan 10 cm :D

Jarina

Otroligt fina bilder. Men gud så lite snö ni har!

Amanda

Väldigt fina bilder!

klara

Jag bor i samma stad som du och jag vill ha mycket mer!! Jag vill att det ska gå upp till knäna ;)

Nailpolish

Nästan en halv meter!

E L I N F E L I C I A S

Vi har lite mer snö här, men bara lite!

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Guud så fina bilder! :)

POOS

Jättefina foton! :)

Vi har fått snö under natten och idag! Lyckan är total!

Evve-Normal is boring!

Ja det har kommit en hel del!

Steph

Ja, det är ganska mycket snö där jag bor. :)

Clara Ketter

i malmö är det helt sjukt mycket! överaaaallt!

Ingrid

Fina bilder!

louisedue

hej , jag har startat upp en tävling på min blogg , veckans blogg , vinnaren vinner en länk för mina 200-250 läsare, vill man har större chans att vinna så kan man spamma, länk till tävlingen är här : http://louisedue.blogg.se/2012/december/tavling-1-advent.html#comment

förlåt om ni inte gillar sånt här, kram

Tora (torahansson.blogg.se)

I stockholm är det snö! :D

Alva

En halv meter ungefär här. :)

Emelie

vi har ca 15 cm! :D

amanda

vi har typ 5-6dm och svinkallt, hatar snön och kylan :( haha

Fanny.

Kan du tipsa om bra objektiv (till canon eos 600), som inte kostar så mycket. :) Runt 4000-5000 kr.

fanny

oj ja mycket snö ska det vara, har faktiskt snöat hela dagen här!

aina [fotoblogg]

Riktigt fina bilder :D

Jennifer

Här är det mycket faktiskt, 10-15 cm med -16 grader kallt! Var ändå ute i kylan och fotade småfåglar. Kolla på bloggen om du vill :)

Den bilden när han står ensam mitt på stigen tycker jag var bäst! :)

anna

Jaop, snön har bara vräkt ner de senast dagarna !

Hanna

Här är det flera centimeter snö! kolla in min blogg och kolla! www.hhannaaliden.blogg.se

johanna

här är det ganska mycket snö, säkert 3-4 decimeter :)

Julia

Jättefina bilder! Här i Helsingborg kom det snö typ i fredags, och idag är det jättemycket! Mysigt :)

Linn

Jag bor i Umeå och vi har haft snöstorm hela helgen. Det gick knappt att gå utomhus och traktorerna fick skotta flera gånger om dagen. Nu har vi en massa snö överallt och det är svinkallt!

Svar: Ojda, det lät inte så kul :o
linafoto

elsa

Här har vi en halvmeter snö!

Emma

Fina bilder!

hantverksbloggen.blogg.se

ca 1 m har vi här hos mig. Vilket är ca 1 m för mycket enligt mig.

Ida

Jag bor typ i Falun och här är det två dm snö...

Vikkan

2/3 dm kanske på en dag där jag bor :)

Tilde

Haha, ska skryta lite, har typ 3-4 dm ute höhö!
plus att snöhögarna man leker är redan bauta (stora).
-Tilde

Bella

Happy girl! Ja vi har snö här i Skåne iaf där jag bot!
God Jul och Gott Nytt År!

Tilda

Jo, massor. Tyvärr. Är inte en vintermänniska... :/ Men härliga bilder!

Johanna

Vi har ungefär en meter i lilla Gävle! :D

Malin Lundin

Som Johanna sa, vi har ungefär en meter här i Gävle och svinkallt med för den delen!

E

Ja, här är det typ 5 cm! Haha, mycket för att vara Skåne iallafall...

Anna

Härliga bilder!

AnnaD

Åh vilka härliga bilder!

Oliviasphotolife-Julkalender

Skitfina bilder.
SKa inte du ha någon julkalender iår?

Svar: Ingen julkalender för mig i år. Det hann jag inte med :/
linafoto

Becca

Mysiga bilder!

Lucy-Ewelyn.se

Härliga bilder och vilken snygg design du fått här!

[email protected]

Fina bilder

Malin

Har ganska mycket snö, och mer kommer det tydligen. Har just nu -17 grader ute, så jag håller mig inomhus med en filt :)

CJ

-16 grader och massor med snö här! :) Fina bilder!

Fredrika - pluggar foto i England

Fina bilder! Gillar hur snön ligger som puder på hans mössa på den första bilden.. eller vet inte hur jag ska förklara det men sånt är perfekt för foton!

Själv hatar jag snö (förutom på bild), och som tur är fastnar aldrig snön på marken här i Brighton :b

Malin Jonsson

Har över en meter, så ja, mycket snö kan man säga :)

Sofia

Massvis med snö! det bara vräker ner :) Och -10 ungefär

julia johansson

Fina bilder det är aldeles för mycket snö här! :(

Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! Det är så fint ljus! :)