Månadens fotograf



Jag känner mig hedrad som har blivit månadens fotograf på InstaBild.se. Jag har valt ut några bilder som man kan köpa som canvas eller tavla om det finns något motiv man gillar extra mycket och skulle vilja ha på väggen. Ta och kika in sidan iallafall :)

På Instabild.se kan du beställa dina Instagrambilder som kort. Du kan till exempel få din Instagrambild på äkta canvas. En perfekt julklapp kanske?
18
Emma Roodla - Fotograf

Grattis :)!!

matilda

ÅÅ, grattis!

Charlotte

Grattis! Vad roligt :)

Elin Kilman

åh, grattis! :)

Emma -Drömmen om att bli fotograf-

Så sjukt fina bilder! Grattis!:)

Frida

grattis! Jättefina bilder!

Karin

Grattis! Låter som en bra idé det där med julklappar! :D

Anonym

Åh vad roligt! grattis!

Jennifer Nilsson

Vad roligt - grattis! :)

Fanny - foto&vardag

Grattis! :)

Viktoria

vad roligt! grattis :D

Juliana

Grattis Lina:) Dina bilder är jättefina!

Nailpolish

Vad roligt, grattis! Jag har föresten lagt upp två nya nageldesigner på bloggen nu, kolla gärna in!

Jennifer

Vad fräckt! Grattis :)

Evve-Normal is boring!

Åh grattis, men det e du värd. Du e så sjukt duktig.

Mats

Det var väldigt snygga bilder!

Isabelle

Åhh vad kul, grattis! Kika gärna in på min fotoblogg :)

Stisse Twardy

Hej

Undrar om det går att köpa Dina bilder i större format än de som Instabild.se kan offerera.

Jag skulle behöva t.ex 80 x 80 eller 60 x 60

Svar: Du kan få köpa bilden av mig och själv beställa bilden som canvastavla/fotoutskrift hos någon som gör sådant. Jag tror inte InstaBild gör större tyvärr. Mejla mig så kan vi snacka mer! [email protected]
linafoto