Långberget





Nu är jag hemma från en mysig helg i Långberget högt upp i Värmland. Jag låter bilderna tala om hur mysigt det var. Vila, spela spel, bada badtunna, rulla i snön, basta, åka slalom, åka pulka och fota såklart. Helt underbart! Som ni ser på bilderna så var det riktigt härlig vinter där uppe. Älskar när träden är full av snö, det är så det ska vara!

Jag trodde jag kunde blogga när jag var där men det visade sig att jag blev Internetlös, men jag klarade mig även om det var lite jobbigt ibland att inte kunna läsa kommentarer på bloggen med mera.
60
Sofie

Hej skulle du inte kunna göra ett inlägg där du berättar hur du får dina bilder så vita speciellt nu med snön och så. Så otroligt duktig du är :)

wilma★

dina bilder är hur mäktiga som helst! amazing :O

Daniela

Ljuvliga bilder! :)

Julia

Så sjukt fina bilder! Riktigt juliga och mysiga! <3

My

Vilka mäktiga bilder! Jag ryser!

Juila (fotoblogg)

wow vilka bilder!

Sarah

vilka underbart mysiga bilder :)

JULTRUBBEL: alla råd och tips uppskattas

Erika - fotoblogg

Jättesnygga bilder!

Anonym

herregud så fint lina!! verkligen älskar dessa bilder!

ALMA

hehe kommentaren var från mig!

Victoria

Men så himla vackert!! Dör lite här på plats!!

ELINFELICIAS

åh, mysigt!

F

Hjälp vilka fina och bra bilder!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Elin B

Men! Har du varit på Långberget! Kommer från Branäs, så Långberget har fått många besök av mig och mina längdskidor. Galet vackert och en av Värmlands vackraste utsikter!

Hoppas du får en fortsatt fin jul!

Frida

Jätte fina och mysiga foton! Kan du berätta hur du redigerade tredje och tionde bilden? Typ före och efter bild! :D

Wilma

Gud va härliga bilder!

Emma :3

Måste bara säga att du är så grym på att få in sånna känslor i dina bilder! Älskar din blogg! :)

Karin

Men gud vad häftiga bilder! Dit vill jag med!;)
God Jul till dej!

Amanda - vardag,foton,recept,tips,inspiration,inredning, outfit

mysiga härliga fantastiska fina bilder! :D

Dhini

amazing pictures

emilia

fantastiska bilder! särskilt den tredje... seriöst, jag tappade typ andan. galet fint.

Charlotte

Mycket vackert!

Julia Nilsson

Vackra, mäktiga och mysiga bilder! Jag älskar dem :D

Siri

Underbart vackra bilder Lina!!

Anonym

fina bilder :)

Anonym

God jul :)

Frida

Åh så vackert! Vilket vinterlandskap, helt drömlikt! Förstår att du haft en toppen helg! :) God Jul på dig!

Sara

Helt underbara bilder Lina! Du har verkligen fångat myskänslan i dem, och landskapet är ju så himla vackert!

Vill också åka slalom och fota sådär vackra snölandskap!

matilda

Vackert!

Nelly

riktigt fina bilder (:

Jennifer Nilsson

Härliga bilder! :)

erika

hjälp vad vackert! ser verkligen ut att vara hur mysigt som helst! :)
Hoppas du får en riktigt god jul!
Kram

Tove

God jul! :D

my

åh vad fina bilder! :D

Alice - bilderbyalice

underbara bilder!

Alice - bilderbyalice

underbara bilder!

Juliana

Otroligt fina & mysiga bilder!:)

Mohammedi's | Art, model & designer

God jul! Fina bilder

Amanda

Hej Lina!

Först vill jag bara säga, herregud vilka fina bilder :)
Sen har jag skrivit lite om dig på min blogg, jag tycker du borde kolla in det och läsa om hur du är som förebild!
Kolla in det här http://photographyamandas.blogg.se/2012/december/24-december-julafton.html

klara

åå där firade jag jul för några år sedan. Så mysigt.

Anonym

Vilka fina bilder, kan inte du visa lite mer bilder där du jobbar, hur du jobbar osv. Kram :)

Natalie

Mysiga bilder!

Emma

Underbara bilder!

Mary

Så mysiga bilder :D Vill önska dig god jul , Hoppas du har haft en bra dag idag :) Kramar

Esmeralda Edenberg

Åh så otroligt mysiga bilder!

Amanda Persson

Husvagn???? Mitt ute i ingenstans på vintern???
Vilka härliga bilder, önskar att vi också haft lite snö på jul :)

Svar: Haha, det stod flera runtomkring också. Folk som lämnar kvar den till nästa sommar.
linafoto

m

Mysiga bilder!

Linnéa Olsson

Sjukt bra bilder! Kan definitivt vara några av de bästa du någonsin fotat enligt mig!

Rebecca - Fotograf i Karlstad

Wow, Wow, Wow så fina bilder !

hanna

jätte vackra vinter bilder!

Carro

Mysigt det ser ut!

Anonym

Kan du visa mer hur du redigerar dina bilder? :) Snälla gör det. I vilka ljus hur man gör osv.

Rebecka Vigren - Fotoblogg

U N D E R B A R A bilder!!

Jennifer (16 år)

Härliga bilder!

Annie

Jisses vilka fantastiska bilder!!

emmaoster.blogg.se

åh vad fint!!

Ellen (alatariel)

Gud vad fina bilder! Jag vill också!

emelie

Hur får du sådan himla bra skärpa m.m. på dina bilder som du lägger upp? När jag lägger upp mina bilder på bloggen så ser dem inte alls så fina ut som dina utan bilderna blir halv taskiga och ganska fula. Hur gör du?? :)

Svar: Kika på denna video: http://linafoto.blogg.se/2011/january/spara-for-webben.html :)
linafoto

Sanna

Vilka fantastiska bilder!!!! :)

Linda

DIna bilder är helt underbara!