I skogen



Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 50mm f/1.4
@50mm - 1/125 - f/1.4 - Iso800
Leggings DMRetro.se / Tröja BikBok
64
Emma Nordström

Älskar Redigerinen!! Kan du visa hur du har gjort?

Svar: Testa Selective Color (Selektiv färgändring) :)
linafoto

Marie

Du liknar Bella i twiligt på de bildena :)

Mette

Vakkert! Nyyydelige farger!

Maja

Åhh vilka fina tights! Var kommer de ifrån? <3

Svar: Härifrån: http://dmretro.se/produkt/galaxy-leggings/ :)
linafoto

TIDSTJUVEN

Wow, vilken Twilight-känsla! :D

Louisefoto

Så vackert :)

Johan

Bra bild.

Anonym

fina bilder :)

Natalie

Vilka underbara bilder!

Siri

Grymt snygg Lina!!

Emma

jättefina bilder! :)

Julia

Fina bilder! Du är så söt :)

Tove K

Åh, den övre bilden var jätte häftig!

▲LINN

Fina bilder :)

aina [fotoblogg]

Jag får en riktigt Twilight känsla när jag ser dom här bilderna :D så fina!

Diana Doss

sjuuukt fina bilder! gillar den verkligen första när det är lite grön ton i skogen och sen mönstret/färgerna på dina leggings. så klockrent ihop :)

Jarina

Underbara bilder Lina! <3

Alida

åhh så fina bilder! Och var har du köpt tröjan? grymt snygg!

Svar: Tack! :) Den är köpt på Bikbok.
linafoto

ninnishh.blogg.se

Älskar andra bilden! Du är så himla fin!

Har en fråga, du har ju objektivet Tamron 28-75mm f/2.8. Funkar det bra? Och passar det till landskapsfotografering (typ på resor) och till porträtt?

Svar: Tack så mycket :)) Jag tycker det fungerar bra. Dock tycker jag färgåtergivningen inte är helt perfekt och autofokusen är lite seg. Men det funkar. Fast jag undviker helst att använda det..
linafoto

Juliana

Gillar verkligen din blogg! Den ger inspiration, både din klädstil och foton såklart. Kram!

matilda

shit vilket härligt ljus du får till i bilderna!

mickan

Du är så himla snygg! Jag önskar jag blev lika bra på bild som du blir! :)

Sarah

Jättefina bilder!

Anton

den andra bilden är skitsnygg!!

Elin

Åh vad fin du är!! :)

Louise

Wow älskar den andra bilden!!

Tilde - fotoblogg

Älskar översta bilden, så himla cool känsla & redigering på den! :D

Louise - Fotoblogg

Fina bilder! :)

fröken K | vill bli amatörfotograf

Du ÄR så kreativ! Var får du allt ifrån? Det är mig ett nöje varje gång det har kommit ett nytt inlägg från dig, för då vet jag att jag får se något spännande varje gång!
En dum fråga kanske: Använde du selektiv färgändring på bara det runt omkring dig, eller på dig själv också. Du ser ju så "normal" ut.

Svar: Tack :) I selective color väljer man vilken färg man vill ändra. Väljer jag grön så påverkas inte min hudton, bara träden runt om :)
linafoto

emilia

himlahimla bra bilder! älskar färgerna något galet mycket!

ericabjörkander

var är tröjan ifrån?
SKITSNYGG!

Svar: BikBok :D
linafoto

Kaja Iversen

WOW, DØDSFINE! Kan du legge ut outfitten? :)

Anonym

WOW, DØDSFINE! Kan du legge ut outfitten? :)

IDA

OMG, vart är dina leggings ifrån?

Svar: dmretro.se :)
linafoto

Bianca

Upptäckte för första gången din blogg idag och tycker att det är en utav de bästa bloggar jag sett. Du har en sjukt proffsig och snygg design och tar fantastiskt fina bilder! : )

Evve-Normal is boring!

Åhhhh du är så himla fin!!!

Jennifer Nilsson

Jättefina bilder :)

Sanna

gud vilka snygga leggings !
Vem är det som tar korten på dig ?

Svar: Det är jag. Fjärrutlösare och stativ :)
linafoto

Emma

OMG VAD FINA LEGGINGS! Vart har du köpt dom? :D <3

Svar: dmretro.se :D
linafoto

Amanda

Hej!

Amanda heter jag, och är en av de ansvariga på en helt ny svensk sida, kallad Picci.
Picci går ut på att man delar det som man blir inspirerad av, oavsett om det är citat eller heminredning och mode.
Man kan enkelt följa andra användare och se vad de gillar.

Vi söker just nu efter personer som bloggar och vill vara med om att skapa en sida där varje användare har möjlighet att påverka och ta fram innehållet.
Vi letar därför efter personer som har intresse inom något av följande områden:

Arkitektur
Barn
Bilar & Motorcyklar
Bröllop
Citat
Dammode
Design
DIY & Hantverk
Djur
Film, Musik & Böcker
Fotografi
Hår & Skönhet
Hälsa & Fitness
Heminredning
Herrmode
Humor
Illustrationer & affischer
Kändisar
Konst
Mat & Dryck
Nördigt
Produkter
Resor & Evenemang
Sport
Tatueringar
Teknologi
Utomhus
Vetenskap & Natur

Du kommer att få förtur in till sidan, innan någon annan kan registrera sig.
Unika erbjudanden hos våra samarbetspartners!

Var vänlig och skriv in din mail på denna sida http://www.picci.se/invite och ansök om en inbjudan, när du gjort detta så skall jag se till så du har tillgång direkt!

Mvh,
Amanda
Kundtjänstansvarig Picci.se

Sara

varifrån är legginsen? skit snyggt!

Kaffehörnan

Vad härliga tajts, magisk bild

Tyra

Jättefina bilder som alltid! Älskar färgerna :)

Esmeralda Edenberg

Diggar den sista bilden så sjukt mycket! Älskar det gröna ljuset! :] Supersnygg tröja också, hihi! :)

Tyra

Coola leggings!

wilma★

så cool redigering!

Matilda

Riktigt coola bilder :)

Josephine Karlsson

Supersnygga bilder!
Älskar den gröna tonerna!

Tora (torahansson.blogg.se)

Jättefina bilder Lina!

Anonym

såååå snygga bilder! kolla gärna in min nya blogg! www.nattstad.se/hannaliden

JB - fotografi

Riktigt fina bilder!

michelle mariolina

Sjukt fin! :)

MatildaMaräng

Awesome bilder! Vad använder du för kamera? :)

Svar: Canon EOS 5d Mark III :)
linafoto

my

jättefina bilder!

Olivia

Allt är bara så snyggt

Emma

Snygga bilder, älskar leggingsen!

Olivia-foto

Du är så vacker! Den första bilden var det ett underbart ljus i! :)

Sigrid Egevang

Virkelig nogle fantastiske billeder! Farver er specielt gode og så bare dybden i det første billede!

emmaoster.blogg.se

Oj vad snygga bilder!!

Tyra

Hur får du fokuset på dig själv när du tar självporträtt? Jag lyckas nämligen inte... Superfina bilder somsagt :)

Svar: Ställer in kameran på en fokuspunkt, som jag även kan flytta runt på, och sätter den på det stället som jag kommer att stå på. Sedan fram med fjärrutlösaren, ställa sig på platsen och ta en bild :)
linafoto

Ellen (alatariel)

Alldeles härliga bilder! :)

minea

Vilken twilight-känsla verkligen!! :D

Koffe

Fager som få. Komplimanger till fotografen!