Freshly showered


Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II

49
louise

Gillar sista bilden :)

POOS

Superfina och annorlunda foton! :)

Jarina

Du är så kreativ Lina. Älskar dina idéer och bilder. Duktiga du. <3

eileen

herregud du er så fin, elsker det siste bildet

Tora (torahansson.blogg.se)

Superfina! :D

Dhini

wonderful

Lisen

Coola bilder :)

Louisefoto

Vackra bilder :D

Erika - fotoblogg

Ge mig din kreativitet! Grymt snygga bilder :)

Johan

Riktigt snygga bilder, skulle nog se riktigt häftiga ut i svartvitt!

Louice

åhh vad coola bilder! Du är så duktig Lina! :)

hanna

Åå jag älskar dina bilder!

hanna

Åå jag älskar dina bilder!

Sarah

Coola och anorlunda bilder. Gillar dem :)

Hanna

Åhh snälla, snälla, snälla kan du inte göra en video eller en bild på hur du använde blixten? Jättefina bilder!

Tilde Alm [foto & design]

Sjukt häftiga bilder!

J

Snygga bilder :) Första och sista bilden är mina favoriter!

Shanelle

Vad använder du för objektiv till dina porträtt-foton? Skulle hemskt gärna vilja veta det då jag behöver ett nytt till min EOS 1000D :)

Amanda

Häftiga!

Amanda

Häftiga!

Amanda

Häftiga!

clara

Du är så jäkla sjukt grym!!

Carro

Gud vilka fina!

matilda

grymma bilder :D

Sara

Väldigt snygga bilder! Slutar aldrig imponeras av dina självporträtt, och så gör du dig så bra på bild!

Linda

Otroligt snyggt som vanligt!

Emma Bergroth

Så himla grym är du!! Älskar både dig och dina bilder! Men vart får du all inspiration ifrån? Kramis

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Grymma bilder!!

Anton

sjukt snyggt som vanligt!!

Sebastian Skarp

Som vanligt så är du så grymt bra både framför och bakom kameran! Älskar alla dina självporträtt du tagit på senaste tiden.

Esmeralda Edenberg

Åh, älskar första och sista bilden! :)

▲L I N N

Coola bilder! Älskar andra bilden!

Julia

Jättefina bilder! :)

erika

WOW! säger jag bara! :D

Josephine Karlsson

Tvåan är min favorit!

Cecilia

så sjukt duktig är du!

Jenny

Wow. vilka tuffa! fantastiskt koncept

Josefine

Coolt!!

Kaffehörnan

Vad underbara bilder

Felicia

sngga bilder:)

Ulrika - Fotograf u.norman

Grymt snygga bilder!

Nathalie - Fotoblogg

Riktigt fina självporträtt! :)

ella

iiiih. dina foton är dem finaste jag har sett.

Svar: Taack :))
linafoto

Kaja Iversen

WOW, så utrolig fine! Sykt imponert1

Svar: Taack :)
linafoto

Olivia-foto

Härliga bilder!! :)

Liinn ♥

SJUKT COOLA BILDER :D

Svar: TACK :D
linafoto

Lina Ohlén

helt sjukt vad fina bilder du tar! hoppas verkligen att jag nån gång kan bli lika skicklig som du. Du får hemskt gärna kika in på min blogg och kolla på mina bilder och ge lite tips. Det skulle göra min dag! keep up the good work! :) http://linaohlen.blogg.se/

Svar: Tack så mycket snälla du! :)) Ska gå in och kika!
linafoto

Rebecca Ahlin

åh! Så underbart fina bilder! Det är sånt här som inspirerar mig! Älskar't! Hur fick du till bakgrunden? :)

Svar: Tack :) Bakgrunden är bara min vita vägg. Eftersom jag fotade med en kall vitbalans så blev den lite blåaktig :)
linafoto

angelica

wow! Tar du dessa mot en färgad "vägg" eller är den blåa bakgrunden fixad i photoshop?:D

Svar: En vit vägg. Jag har fotat med en kall vitbalans därav den blåa färgen :)
linafoto