Fashion Shoot with Rammi






Canon EOS 5d Mark III + Tamron 70-200mm f/2.8 Di VC USD
Model: Rammi | Location: Karlstad CCC

Här ser ni en mode intresserad kille från Karlstad som jag fotade idag. Jag använde teleobjektivet som jag testar just nu och jag älskar det. Ni ska bara se skärpan i en högupplöst bild. Full zoom, bländare 2.8 och fullformat. Japp, jag gillar't!
24
Malin

Hej! Använde du ingen annan utrustning? Reflexskärm, blixt? Han har såpass jämt ljus i ansiktet...

Svar: Nej. Det är väldigt vitt och stora fönster där vi var så ljus finns det gott om :) På den första bilden lyser solen in lite så det skapar skuggor (eller liknande studioljus).
linafoto

Julia Sundqvist - Fotoblogg

Lika snyggt som vanligt! Borde inte bli förvånad längre med tanke på att alla dina bilder är fantastiska, men jag slutar ändå aldrig att häpna..

Rebecka Vigren - Fotoblogg

oj. så grymma bilder Lina! impad! ;)

Viktoria

grymma bildet!

Julia

Shit vilken skärpa! Grymt!

Becca

Grymt snygga bilder! Jag är så avis, vill ha !

Linda

Hej! jag har kameran Nikon D3100 och har haft problem jätte länge nu vet att du nt har den kameran men ändå du är ju trots allt proffs! men jag undrar hur man gör så den fokukserar när man trycker lite löst på ta kort knappen?? skulle va tacksam för svar!<33

Svar: Är du säker på att du har AF inställt på objektivet? Jag vet att vissa objektiv inte har AF (autofocus) så då får man ställa in skärpan manuellt.
linafoto

Kaffehörnan

Trevlig luciakväll

Esmeralda Edenberg

Åh så snyggt!

Jarina

Otroligt snygga bilder Lina. Så grymt att se din stora utveckling. Jag minns då jag började följa dig för ett par år sedan och jag säger bara WOW vilka enorma framsteg! Keep up the good work.

Svar: Stort tack Jarina! :)
linafoto

Jungarå Fotografi

Jättesnygga bilder! Kul att se med manlig modell för en gångs skull.

ELINFELICIAS

grymma bilder!

Hanna

Du är så grymt duktig! Riktigt bra bilder!

IDA

Smakfulla bilder, grym du är!

matilda

Fina bilder

Marta Miklewska

Jättefina bilder Lina!

Nina

Älskar sista bilden!! fin

Jonas

Sjukt snygga bilder på en väldigt snygg kille ;)

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Snygga bilder! Älskar hur håret har lagt sig på sista bilden :)

my

jättefina bilder :)

Karin

Åh vad fina bilder, som vanligt! :D

Katarina

Vilka snygga bilder på en så snygg kille!

SARAS FOTON&TECKNiNGAR

Jättefina bilder, och god jul på dig! :)

Ellen (alatariel)

Wow, jätte fina bilder!