Läs om mig i Eloge Magazine


Nu kan ni läsa om mig i första numret av Eloge Magazine - En digital webbtidning som inriktar sig på bloggar. Blev ett riktigt bra reportage om mig när jag fotade Lilly i somras, skriven av Linda. Gillar både text och bilder!
 
» Läs tidningen och reportaget om mig HÄR.
10
Irina Bravo

Congratulations for your gorgeus pictures!
You're really talented!

Love from Barcelona :)

Sara

Hej Lina !
Jättefina foton du tagit på tjejen :) Jag undrar hur du får bakgrunden så suddig ? Tycker det är jättefint när det blir så mycket fokus på personen man fotar och inte att något i bakgrunden drar till sig uppmärksamheten . Tacksam för svar !
Mvh Sara

Svar: Man får ha en stor bländaröppning (ett så litet bländartal som möjligt). Jag hade bländaren på 1.8 på de flesta bilderna. Bakgrunden blir också suddigare om bakgrunden är längre bort :)
linafoto

Becca

Spännande, de ska jag in o läsa :)

Matilda H

Roligt

Fanny - foto&vardag

Jag tycker det var jättebra! Blev slukad och läste hela reportaget med dig direkt! :)

Emma

Vilka fina bilder på ungen!

OliviaS

Grym blogg.
Kika gärna in på min!

Julbloggen - Lisas Vinterland

Vad roligt! Vilka fina bilder du tar :)

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Vad kul! Fin bilden som du tagit var också :)

Anonym

Vad heter programmet där tidningarna görs?

Svar: Det är den här hemsidan: http://issuu.com/explore :)
linafoto