Hello there!

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
Canon Speedlite 430EX II (riktad bakåt så ljuset sprider sig runt i rummet)
@ 50mm - 1/100 - f/2.8 - iso100 - Full blixtstyrka
 
Beställde hem den omtalade USA-bikinin från Upbrand.se för några dagar sedan och snubblade samtidigt över dessa brillor som jag inte kunde motstå, så de hamnade också i varukorgen. Ja, jag tog ganska snygga bilder med brillorna... absoluuut :)
56
Karin

oooj, måste köpa de där brollorna!:D sjuukt snygga:)

Victoria

Du passar verkligen i USA locken.

johanna

Toksnygga brillor!

aina [fotoblogg]

Snygga brillor! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

Sjukt balla och du passade bra i dom!

Erika - fotoblogg

Vilka häftiga :)

Emma

Haha sköna bilder!

minabrun - photo

Himmla snyggis!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Snygga!

Becca

Snygga bilder & snygga brillor :)

Dhini

wonderful pictures

EMMA - FOTO

Riktigt snygga bilder! Älskar färgerna och ljuset. Du får gärna dela med dig hur du redigerat dom =)

Suzette - Foto&Företagande

Fräcka solbrillor!

Frida || UNIKFOTO ||

Åh, ditt här är så himla fint!

Matilda Sjöblom

haha, va söt du är! :)

▲L I N N

Fina bilder haha :D.
Du är himla bra på att fota och har alltid olika kreativa ideér, men varifrån får du alla ideér? :)

Svar: Tack! :) Jag vet inte, jag får bara ryck ibland och greppar kameran och fotar och bara är haha. Sedan kommer man på lite saker samtidigt som man håller på.
linafoto

Marinda Gadén

Ditt hår är jätte fin! Är det naturligt eller fixar du det?:)

Svar: Jag lockar det med plattång så det ska bli lite vågit :)
linafoto

Ellen (alatariel)

Ja verkligen jätte snygga bilder!

Kayli

that is so cute!! :)
lovely photos~~

happy weekend!

MatildaH

Snygga!

Fanny - foto&vardag

Jag trodde först brillorna var photoshopade, men dom är ju hur fina som helst! :) Och du passar jättebra i usa saker.

Elin

Älskar verkligen USA brillorna :D

ALMAS

Haha åh så snyggt! Måste också testa att vrida min externa blixt bakåt sådär, du får så jämnt och fint ljus!

sv: Men tack så jättemycket, vad glad jag blir! ♥

Olivia, foto o skapande

Den sista bilden var riktigt härlig! :) Du är så söt!

Parre

Bra bilder.

Lollyz

coola bilder fin blogg!

Amanda [SPONTAN]

Så snygga!

sophie

Hej! tycker din bloggdesign är sjukt snygg och undrar verkligen hur du har gjort den! Och riktigt snygga brillor :)

alicia carlsson

åååh du verkar vara så otroligt härlig!
otroligt snygga brillor , blir ju sugen på att klicka hem sånna jag med nu..

Amanda Persson - Fotograf

Ditt hår....dela med dig??? :)

Clara Wimer Bergman

riktigt fina bilder, gillar´t

Clara Wimer Bergman

åh vilka fina bilder, gillar´t!

Lollyz

nu på min blogg har jag en fråge stund kika gärna in och stell en fråga!

Marte Kristine - Photography

Så sinnsykt kule bilder!! :)

Lovisa

Jättesnygg blogg och jag undrar om du betalar för photoshop eller har du en gratis??

November

Härliga bilder!

Felicia

Hehe roliga bilder:) Solglasögonen var ju as häftiga:)

Ellen

Vilken cooling ;)

OLIVIA

coola!!

Neha

Balla:D

Emma

guuud vad coola haha! :D Ditt hår är superfint btw, har du sådär lockigt naturligt eller fixar du det? Visa hur du gör isåfall, skulle vara kul! :)

Svar: Jag lockar det (eller mer vågar) med plattång. Tänkte kanske jag skulle göra en video om det :)
linafoto

Emma

Hej!
Jag har varit runt på ett antal bloggar och ställt samma fråga till flera personer som verkar insatta i detta med fotografi och kameror.
Jag är en tjej på 15 år som älskar att fotografera. Än så länge har jag bara en digitalkamera (Canon IXUS 115 HS), dock är denna ganska sliten. Jag har också testat att fotografera med en kompis systemkamera (Canon EOS 500D), dock inte så mycket. Jag vill nu "uppgradera" mig till en Systemkamera. Och jag undrar vad för kamera skulle DU tipsa mig om att köpa som min "första systemkamera"? Jag vill ha en hyfsat lättanvänd med autofunktioner, men också så att man när man vill avancera, så att man kan ställa in egna funktioner! En Nikon eller Canon? Vad för modell osv ~ 

Förstår om du inte orkar eller vill svara, då är det ok. Men det vore verkligen jättesnällt om du skulle kunna ägna några minuter åt att tipsa mig och jag tror säkert det finns många andra som undrar samma sak!
Kram, Emma.

Fredrika

jättefin blogg!

Gissa rätt på veckans Guess Who!? så har du chansen att bli länkad ;)
http://freddaan.bloggplatsen.se/2012/08/15/8450603-veckans-guess-who/

vilmma

Du liknar Lucy Hale jättemycket! :oo :)

F O T O S B

Ha en bra söndag! :) skulle vara kul om du kunde kommentera mitt senaste inlägg med 2 nya bilder och säga vad du tkr! :)

Sofia

skitsnygga brillor! plus att du tar enormt snygga och fina bilder, du ger mig inpiration :)

Sofia

skitsnygga brillor! plus att du tar enormt snygga och fina bilder och du inspererar mig som jättegärna vill bli fotograf när jag blir stor! :)

Elin

Men gud grymmaste brillorna i år! nej, ALLA år

Malin Rosén

Vilka coola brillor!!

Jeanette

Riktigt snyggt! :D Sköna Brillor!

Evelina

Coola! :D
Ser man verkligen igenom dem?

Svar: Jadå det gör man :))
linafoto

Hanna

Balla brillor du har där! :)

Tessie

Underbara bilder! :)

Fia Berggren

Ditt hår är ju typ perfektion. Önskar mitt hår såg ut sådär!

emma - en fotoblogg påväg tillbaka !

du är så himla cool ! :'o

Karinmichaela

Älskar ditt hår är de ditt naturliga eller hur gör du de för att få de så vackert?
skulle hemskt gärna vilja ha ett svar!

Älskar din blogg!!!!

Svar: Tack! Jag lockar det med en plattång för att få denna frisyr :)
linafoto