Friska Karlstad

 
Behind the scenes bilder från ett av sommarens jobb, foton för Friska Karlstad. Resultatbilderna får ni se efter helgen, då jag har skickat in bilderna. Tänkte redigera några bilder nu!
15
Emma

Haha älskar behind the scenes bilder!

Frida

Eftersom behind the scenes bilderna är så himla snygga kan jag tänka mig hur fantastiska de riktiga bilderna är! :)

Mangaloppan-Foto

Åhh, vad kul! Har faktiskt velat prova ta tränings bilder någon gång, eller jag brukar tänka på det när jag är ute och springer :)
Älskar behind the scenes bilder!

November

behind the scenes bilder är så skoj att få se :)

Lovisa

ska bli kul att se de riktiga bilderna!

Becca

Spännande ! :)

Photoby Elvira

Hej!
Kan inte du ge några tips på mediainriktade projektarbete som man kan göra i gymnasiet i trean?
Jag har idétorka och bara någon vecka kvar till idéhandlingen ska in.

Hälsningar,
Elvira

Svar: En bok? Det gjorde jag :) Eller kanske en utställning?
linafoto

Frida

Hej! Älskar din blogg! Kan du skriva hur det går till att fota på ett bröllop, vad man gör och så? Är intresserad av att bli fotograf och bröllop är nånting jag kan tänka mig att hålla på med :)

Lovisa Lindström

Härliga bilder :D Alltid lika duktig! Kul jobb det måste ha varit! :)

Suzette - Foto&Företagande

Ska bli spännande att se resultatet :)

Anonym

Hej! Var har du köpt dina byxor?

Svar: På gina för 29kr haha!
linafoto

Nathalie - fotoblogg

Haha roliga bilder!:)

Björn

Härligt med Strobist-foto,,kör du blixtarna manuellt eller i TTL-läge?

Svar: Det är en blixt och den körs manuellt.
linafoto

kairi

Vad har du för stativ till blixten?

Svar: Stativ: http://kaffebrus.nu/2-meter-81.htmlOch denna: http://kaffebrus.nu/faste-for-paraply-och-blixt-510.html
linafoto

smallmoments

åh det ser jättekul ut! jättefint!