Nemo


Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8

Här får ni se några bilder på Nemo, en hund som jag fotade igår. Blir att redigera några fler, men tror inte jag kommer lägga upp fler bilder på Nemo på bloggen :) På hemsidan kommer de komma upp! Nu börjar BigBrother, måste kolla :D

Kommentera gärna :)
84
JohannaFoto

Jättefina bilder! :D

Elina Goes Crazy

sööööt! :D skulle du kunna ge några fototips? skulle vara askul! :)

Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Haha älskar andra bilden :D En klassisk "hund-pose", iallafall på film!

mallewaina - Malvina Hansson

Guud va söt! älskar bilden i mitten haha :D

Jonna - foto,stil & vardag }

hahah! Bild nr 2 är ju bara för Underbar!

E A P H O TO [foto & vardag]

Suuperfint! :D

sonia tibblin -mode och konst-

söta bilder!

susanne reselli

så fin hund og fine bilder!

Lovisa (www.nettansmile.blogg.se)

Sjukt snygga färger!

Malin Lindström

haha, gillade den andra bilden skarpt! :D

Sara

hejsanhejsan lina!

Jag tycker att du är underbart bra på att fotografera och jag beundrar dig verkligen! du har din egen touch på alla dina bilder! ;)

men jag undrar en sak; hur gör du så att himlen blir så blå på bilderna?

när jag fotar så blir himlen alltid så utfrätt och vit.. :/

tacksamm för svar!

kram Sara

Johanna

HAHA den mittersta bilden <3

Anonym

Fint! En snabb fråga, beskär du ofta bilderna i efterhand? :)Har du gjort det här?

mathilda

åh vad söt :)

Malin

Bilden i mitten var ju hur skön som helst! :D

Johanna Brogård

Gaaah! Det där är min drömhund! :D Så himla fina kort!

Nemo

Fina bilder! :D

becca

supersöt

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Gud vilken härlig hund :DKram

Maja - FOTO - fotogeniquee

Bilden i mitten är så otroligt härlig, haha, grymt skön :)

Catrine (FOTO)

supersött!

Johan B

Riktigt snygga hundbilder, bra tajming : )

cca319

Nice dog!

filippa

Jätte fina bilder :D

Alice

Söt hund, vill ha en stor hund :P

Johanna - foto & musik

Synd att det var så mycket kromatisk abberation på mittenbilden, annars var dom väldigt fina :)

Linda

jättesnygga bilder!

Fotograf MissJeni

Haha vad rolig bild nr 2 var :D

Ragnhild

haha, det midterste bildet er helt fantastisk! :D

Annika

Fina bilder :)

Fotograf Laila Villebeck

Finfin vovve!



Jag har temavecka BRÖLLOP på min blogg den här veckan. Nya inlägg varje dag med tema bröllop och kärlek. Häng med på den och säg gärna vad du/ni tycker! :)

Jennifer [FOTO]

fina bilder ! :)

Malin

Vilka söta och fina bilder! :D

Agnes

åh så söt ^^

Alhocfoto [FOTOBLOGG]

åh, bilderna var ju jättefina :D Tycker definitivt att du ska lägga upp mer ;)

Sanna

Hej !

allt bra med dig ?

Du jag skulle vilja ha lite tips på bra och prisvärda frisörsalonger i karlstads området ( eller lite utanför), har du någon / några du kan tipsa om ?



Vore supersnällt !



Kram

Karro ♥

Hej, vilka fina bilder!

Jag redigerar med picnik premium men kan inte så mycket om redigering, skulle du kunna ge några tips för hur man redigerar fina bilder? Då skulle jag bli jätteglad :D

Tea

Rikigt fina bilder & en urgullig hund! :)

Elin

Hej ^^,



Jag undrar när videobloggen med Mio kommer upp? Skulle vara kul att se den:D



Kram Elin (flickan med kameran)

Tina

jag älskar bilderna!!! <3

Jennifer

Gud vad fina bilder och hunden var super söt! :D

sara

men gud vad söt jag smälter, ps. hur gammal är han ? :)

Anonym

Jättesöt hund och jättefina bilder :)

Linasbilder

Hejhej det händer ibland att jag läser lite svar som du har svarat på på bloggsvar o apå michaelas bloggsvar kollade jag igår! men iallafall så har ju ni skrivit massa inställningar o jag har tänkt "äh, det är bara för systemkameror" men nej nu har jag hittat många av dom orden! så...vad betyder AF? Vad ska man ha blixt på och när? det står +-0 , +1/3 , +2/3 o likadant med minus! o vad är Gaffling?? O är det bra att ha så bra skärpa som möjligt?? O sista frågan Vad brukar du ha som vitbalans oftast!?!?!?



Jag vet att det blev väldigt många frågor men jag hoppas verkligen att du kan svara för de skulle hjälpa mig mycket!! :)

Viktoria - Fotoblogg

Åh, vad jag älskar boxrar! Min granne har en som jag brukar gå ut med :)

Linasbilder

Tack! :)

Sanna

sv: tack för ditt tips !

Sofia- Fotoblogg

Haha, bara älskar bilden i mitten- Såå skön! ;D

Emma

så himla fin hund :)

Charlotte

Vilken going :)

Tess

Åhhhhh, kärlek! Älskar boxer, har haft 2 tigrerade. Dom är underbara :D

JENNIFERFOTON

Superfint!:D

Frida

Vad söt! Mittenbilden var ju helt underbar! (:

Emma.

Själv har jag en egen hund, men tycker det är svårt att ta bilder. Dom blir oskarpa, jag försöker göra det bästa så dom inte blir oskarpa. Kan du snälla mejla till [email protected] & berätta vilken inställning du har när du fotar en hund som springer tex, osv? Tacksam för svar :)



Mvh Emma.

Erika- fotoblogg

hej! fin blogg!:)<3

sevendaysaweek

jättefina!

Tilda - Smilinggirls!

Verkligen fina bilder! :)

felix

åh, jag gillar hundar!

jätte fin hund, och bilder :)

Johanna - vardagsbetraktelser och foto

Du har verkligen lyckats fånga tre helt olika kännslor...

en ståtlig och stark hane på första

en vild, galen och lycklig hund på andra

och sist men inte minst en riktig sötnos på sista

Underbara bilder! Blir så sugen på att lägga mer tid på mitt fotande så jag utvecklasmer jag med :)

Leila- Fotograf i Kumla

SV: HAHA aa det va nice, jag tycker om bilderna du tog på mig ;)

amina

gud vilka söta bilder! :D

petra ramstedt

gud vilka underbara bilder!

Du är grmyt duktig :)

Linda

söt hund!

Alhocfoto [FOTOBLOGG]

sv Tack så mycket! :D Gissa hur glad jag blir när jag läste det! Tänk att du, som är så grymt duktig säger det till mig. Blev ett glädjeskutt ;)

kajsa

så fina bilder :)

HELTOKEJ

vilken snygg ring :D (på headern)

Anonym

hejsan, har du något tips på bra hemsida för snygga skal till iphone 4?=)

my

ÅH! vilken underbart fin hund!

Moa

så söt :)

Sara - f o t o b l o g g / h o b b y f o t o g r a f

Fina bilder även om jag inte är ett "hund fan" direkt ;)

Sara

Så fin! :)

SOPHIE

Vill du vara med i Veckans blogg och få en chans att visas på min blogg i en hel vecka?



Då ska du klicka in dig här: http://emsophiegranlund.webblogg.se/2011/may/veckans-blogg.html#comment



Hoppas du vill delta och lycka till! :)

kaffehörnan

Wow vilka bilder du tar

kaffehörnan

Roligt att besöka bloggar med riktiga bilder

Lite mer personlig i bloggen

Många hämtar på google o gör de lätt



Imorron ska jag göra ett inlägg o påminna läsarna om en fototävling, då får du gärna kika in

Eller om du scrollar längre ner hittar du den

kaffehörnan

Jag blogga på metrobloggen innan, då sponsra zoegas mig en tävling, 10 st julkaffe, de var stort

Får du ofta förfrågningar om att ha samarbete ?

Jennifer

Superfina bilder! :D

CJ

Fin!

MYMiC

men åh vad söt :o

elina ♥

diggar mittenbilden! väldigt fräckt fryst och att du är lite i grodperspektiv :p

David

Oj, vilken lilla sötnos i bild nr.3!!! :)

Hur får man en sån hund att ser så söt ut???

Bild nr. 2 hahahahaha! :)

Bild nr.1 du har en så fint sätt att fånga en snabb förvsinnande ögonblick med en knivskärp bild! Det är inte lätt! Jag tänkte slänga min kamera i soptunnan många gånger pga av krångel med fokusering och sånt! :)

Anonym

Åh vilken söt hund! ^^

Nalliiz

Hej :)

Du e helt grym på att ta kort och du e oxå väldit fin :)

Ha en underbar dag :)

Kramiiz Nalliiz :) <3

elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

boxer är då det finaste djuret som existerar, efter den mänskliga apan då!

Ebba

Haha, älskar den andra bilden :)