Statyer i Karlstad


Sola i Karlstad!


Någon fredstaty mitt på torget.

För någon dag sedan fotade jag lite bilder på statyer här i Karlstad. Det är till en Foto uppgift i skolan där vi ska fota lite bilder till ett reportage och då valde jag att fota statyer. Har en massa plugg nu i helgen, men jag ska försöka lägga upp något tips :) Nu är jag sjuuukt trött och ska sova i tid ikväll. Börjar med allt arbete imorgon! Ni får ha det fint ♥


Edit: Jag råkade radera en hel sida med kommentarer nyss... det var inte meningen x)
16
OLIVIA [FOTO]

Häftig himmel!

Ingvild

Så stilige bilder! :D Hvilket objektiv brukte du? :)

becca

Svar: förstår det! Tycker hon står dumt till faktiskt.

Liv

snygga bilder

David

Väldigt fin färg/struktur kontrast! :)

Ida

sv. Eller hur, bästa modellen jag nånsin fotat ;D helt utan redigering också.

Malin

Va ballt det var med molnen! :)

Louise

Heej hopp ;)

asså när jag fotar med helt auto blir bilderna bra

men sen när jag fotar med av blir bilderna inte lika skarpa? vet du varför? Jag är så tacksamm för svar!

Neha

SNygga bilder:D

Gab - ♥ Sorry bro! ♥

grymt härliga bilder! ;) kram ♥

David

Användade du Photoshop att klistra in statyn mot backgrunden??? Vinkeln ser lite... ovanligt. :)

Emma [foto & vardag]

så otroligt fina bilder du tar! hur länge har du fotat?

började fota för lite mer än ett år sen, nåt tips kanske? :)

Linafoto

*

*



Svar till David: Ja det har jag gjort :)



*

*

David

Bra gjort! hihihi :)

Maja - FOTO - fotogeniquee

Åh vad snyggt det blev med himlen ovanför.

Emil

Rätt snygga bilder på statyerna. Vad betyder de? I vilket syfte restes dem?