Canon eos 550D - Reklambild





I Foto B har vi fått en uppgift att fota en reklambild. Så i måndags när jag och Becca var i studion och fotade varandra så passade jag även på att fota min reklambild. Hade först tänkt att fota jeans eller något annat klädesplagg. Men nej, det fick bli på hennes Canon eos 550D istället. Blev väldigt nöjd med bilderna. Och tack till Becca för ett bra jobb som modell och hand-modell, haha! :D
91
LINA

Härliga bilder Lina! :) Blir lockad att köpa den! ;)

Peter Stahre

Den översta bilden är så fruktansvärt bra!

Amanda

Gillar första bilden! Den var snygg! =)

Sanna

Superfina bilder! Helt awsome med det regnbågsfärgare fram :D

Agnes

Va häftiga bilderna blev! :D

Fotograf MissJeni

Du borde sälja in dom där till Canon ;) Första bilden är ju askalas!

jenny :)

älskar den där kameran, har själv en sån :) <3

Becka

Jätte bra gjort! Ser verkligen ut som en reklambild! :)

Ebba

Grymma bilder!

IDA - LARSSONSFOTO

Riktigt snyggt, det gjorde du bra! :)

Längtar tills jag också får fota i studio!

Stefan

Snygga färglada reflektioner i frontlinsen!

Amanda

Riktigt snygga bilder du :D

Alhocfoto [FOTOBLOGG]

oj, älskar verkligen första bilden :) De andra är också snygga, men är helt förälskad i den första :D

becca

Gillar bilderna massor - ibland är enkelt och välgjort bäst

Erika - fotoblogg

Sjukt snyggt!

Tilda

Snyggt!

Dinophoto

Den bilden du kör stort är solkart bäst & skulle passa bäst som en reklambild.

J A R I N A » foto

Otroligt snygga bilder du! :)

Becca

trilla in och lämnar ett litet spår..

allt väl med dej idag?? :D

T O M I K O

Jättesnygga bilder!

Gillar den första!

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Sjukt snyggt! :D

Ofelia

Snygga!! Gillar den första mäst men gillar alla bilderna otroligt mycket eftersom att jag själv har en Canon EOS 550D ;)

Emelie Ohlsson

Grymt!!!

Emma - foto

Superfina bilder!

Pia

Supersnyggt verkligen, skulle passa bra som en riktig reklambild för kampanj! En fråga, hur tog du sista bilden? Slängde ni upp kameran i luften? :O Det skulle jag aldrig våga i såna fall. ;)

Sofia

Tycker den blev asball! Godd job! Som vanligt då ;) haha

ANTON - målet att bli fotograf

jättesnyggt! :D

Alexandros

Går du i John Bauer eller? :) Vi fick samma uppgift idag...

David

En läcker bild högst upp. En fin blandning av olika teman: frihetsgudinna/enkelhet/fantasi (i spegelbilden).



Ta kontakt med Canon! :)



Canon U.S.A., Inc.

One Canon Plaza

Lake Success, NY 11042, U.S.A.



Canon Svenska AB

169 88 Solna



Canon Europe Ltd.

3 The Square,

Stockley Park, Uxbridge Middlesex,

UB11 1ET, U.K.



Säg till bara om du vill ha hjälp att översätta ett brev till engelska! Lycka till! :)

Sissi

bilderna blev riktigt snygga :)

sara

Grymma bilder!! :)

Ragna

Trodde först det var en riktig reklambild xP :D Alltså reklam att klicka på osv :D

Emelie Källman

Riktigt snyggt!

Agnes

Snygga bilder ^^ jag har den kameran och jag älskar den!

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Grymma bilder men varför gör du reklam för just 550D modellen? Den modellen går ju ut inom nästa år då 600D tar över istället ;)

frida - fotoblogg

det blev ju riktigt bra, ser sjukt proffsigt ut!

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

sv: jaha okej, ja jag läste först hela inlägget efter jag skickat kommentarn. då förstår jag:)!

Nicole

ohh, vad fina bilder det blev ! :)

ville också säga att jag såg dej på stan för typ 3-4 veckor sen ^^

Tilda - Smilinggirls!

Snyggt! :D

Harriet

ohh ser proffsigt ut ;D bra gjort! :)

Florrie

Snygga! Skulle nog ha köpt den kameran om jag såg reklamen :)



kolla in min blogg om min unghund Florrie, bilder m.m!

http://florasmatte.blogg.se

EMMA

coolt ;D

Emmy Asklöf

Wow riktigt fina bilder!

Kram

alexandra

fint det blev!

Clara

fin bilder det blev!

Emppo

Superfint! Ser ju ut som en riktig Canon-reklam :)

Anna

Snyggt :) gillar första miniatyrbilden bäst :)

Photosbydavid - En fotoblogg

Riktigt bra bilder! :)

Madde

Va bra bilderna blev. Skulle verkligen kunna jobba som reklamfotograf:)

Jessica

Riktigt snyggt gjort! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det blev verkligen skitsnyggt!

Mari

Superfint ju =)

emma

snygga :) du var jätteduktig!

nathalie

riktigt snygg bilder ;)

LORISSA LOVEBOMB

LOVELY - du är superduktig :D

Sara - Juste en av Värmlands Största Bloggare

fina bilder!,älskar Canon eos 550D :)

It's Emmi

Vilken fin! Den skulle ju kunna vara en riktig reklam :D

Fotograf Viktoria Wigenstam

Du är riktigt duktig! Superfin blogg :)

E

de blev ju bra!:)

Josse

Vilka fina bilder! O vad duktig du är :) Jag är inte spec bra på o fota men jag skulle verkligen vilja lära mej. Men har inte photoshop så kan inte redigera mina bilder så mkt heller.. Men om du har nå rolig fototips så hör gärna av dej. :)

Robin

Shit va snygga bilder, såg riktigt proffsigt ut =)

maja

utrolig bra!

[FOTOBLOGG] med Författar intresse

Underbar blogg du har och vilka fina bilder !! (:

skulle vara jätte kul om du gav mig några tips för att göra mina bilder bättre ! :D

(utan att redigera dom !)

Emelie

Snygg blogg! :)

Liv

Du är med på blogg.se framsida:D

Madde - en fotoblogg

jag har en sån kamera och den är helt ok :)

kram.

linnea

fin blogg

Julia {fanpires.webblogg.se}

Snygga bilder! :)



Synd bara att det inte var en Canon EOS 500D! Haha. (Jag har själv en 500D. ;P)

Alexandra ;)

Vilka snygga reklambilder:)

BTW, bilden du ville att jag skulle göra är på G, har börjat nu. Men det är första gånger jag gör ett porträtt på en person som ej är asiat så vi får se hur det går ;D

Sandra

Du som är fotokunnig borde väl kunna tipsa om något bra objektiv till canon eos 550d. Något allround objektiv tänker jag mig.



Skulle vara kul med tips



Kram Sandra

Junitjej

Jättefina reklambilder! Jag är nöjd med min Canon EOS 550 D.

Karin

Grymt fina bilder!

David

Hej! Jag lämnade lite kommentar igår men den försvann. Jag bara skrev att du borde ta kontakt med Canon och se vad de tycker om din superfin "You Can" bild högst upp. Gör det! Det skulle inte överaska mig om de använda bilden i deras reklam!

:)



Canon U.S.A., Inc.

One Canon Plaza,

Lake Success, NY 11042

U.S.A.



Canon Europe Ltd.

3 The Square, Stockley Park,

Uxbridge Middlesex, UB11 1ET,

U.K.



Canon Svenska AB

169 88 Solna



Linafoto

*

*



Svar till David: Jag skulle gjort det. Men eftersom bilden är fotad i fotoklubbens studio så får jag inte sälja den. Det är lite synd att jag inte får göra betaljobb i den studion. Det är regler! Tänkte annars att jag kunde fota liknande bilder i en annan studio. Men frågan är bara vilken...



*

*

David

Oj då! Tror du att de kanske skulle göra en undantag??? Du kanske skulle tacka ja om de fick en del av pengarna??? Hoppas det! Kanon bild! Lycka till! :)

Rebecca

otroligt snyggt!

Robin

Bra resultat tycker jag, och uber söt tjej på bilderna också =)

tjofftjoff

Gu vad grym du är!! Supersnygga bilder :)

Tessan - KREATiV text I foto I design

Riktigt proffsigt. Vad ska ni gå i skolan för? Ut och jobba bara. :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Den översta bilden är GRYMT bra! Verkligen en riktigt reklambild för Canon, lätt!



Svar: Jag är kääär i att filma, och det blir underbart med f/1.4 Och tusen tack!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

oooh shit vad snyggt!! <3

Johanna

Vilka fina bilder!



Trevlig helg!

emelie

alla bilder var riktigt snygga! :)

Bella

Riktigt snygga bilder!!

Li | Hobbyfotograf

De ser riktigt bra ut!(Y) Du borde sälja dem till Canon, skulle verkligen locka många att köpa den med dina bilder:D

David

Oj, fel stavning i min kommentar lite högre upp. Jag menar fotoklubben kanske skulle säga att det är okej att sälja bilderna om de fick en del av pengarna. Lycka till!

Molly (madebymolly.blogg.se) ;)

Så coola bilder ! :)

inger helén

himla grymma bilder.

Nemo

Snyga bilder! :D Gillar verkligen ideén och sättet du genomför den på!

Lina

Tack ni är själva snygga men inte som mig jag är sexig

G U L D N O U G A T E N

Hur gör du så att det blir "färgat" i linsen...? :)



/ Lite sent, men jaja!