TOTM #5 - The Ring



Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8

Den här månaden var det dags att tolka en film, nämligen en skräckfilm. Jag valde The Ring eftersom det är en äcklig och läskig film. Här ovan ser ni mitt resultat på denna månadens tema :) Kolla gärna in de andras bidrag också!

TOTM, eller Theme of the Month är ett projekt som jag, MichaelaElinMatilda och Ottilia har tillsammans. Det går ut på att vi en gång i månaden lägger upp en bild som tolkar månadens tema som kan vara en tolkning av någon låt, film, bok osv. Vi har en grupp på flickr också som ni hittar här :) Där kan ni se alla bilder vi fotat under projektet!
20
NIBRAS - FOTOBLOGG

Riktigt grym bild Lina!

T O M I K O

Ballt!

Vill så gärna se The Grudge!

Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

du är SÅ duktig på att fota lina!

Agnes

Oj va läskig ^^

Emma

Hah, jag blev skit rädd för bilden! Men den var jätte fin! :)

Felicia [G A R G A L W E N]

Läskigt - men skitcoolt!

Louisefoto

Snygg bild :)

becca

häftig !

Anna

Måste bara säga att den bilden hade du fått till bra! :)

TIDSTJUVEN

Skitbra tolkning av The Grudge! :D Läskig bild.

ehphoto - photography

roligt tema!

Ida

Gosh ... såg bilden och rubriken i bloglovin. du de tog tid att samla mod till sig att gå in på inlägget! :O

Silje Louise

WOW! Skikkelig creepy.

Michelle

OMG! :O

FY F*N VAD LÄSKIG!!!!!! ;O ♥♥♥

frida /foto/

hatar den filmen av hela mitt hjärta, men bilden var riktigt cool :D

Diman Dilir

coolt!

Emma

Vi vill se mer bilder! (:

Denna bild var sjukt grym asså ! älskar den lika mycket som jag älskar skräckfilmer ♥

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Riktigt grym bild Lina! Skitsnygg!

rebecka

grym bild!

Silje Hesthagen

WOW, råstilig bilde! Elsket at hånden hadde den lille bevegelsen, gjorde bildet mye mer levende.