Equality Line Horse Show



Ljusa bilder från Equality Line Horse Show idag. I bakgrunden kan ni skåda Vänern. Trots att det bara är en sjö så ser det ut som ett hav på grund av det turkosa vattnet. Men jag gillar't. Man får en känlska av att bilderna inte är fotade i Sverige utan utomlands :) Det är härligt! Solbränna fick jag på ena sidan bara.. snyggt kan man säga.. Vi hörs, kram ♥
45
Anonym

Åh, vilka härliga bilder! Vart var du? :)

H A N N A [foto, mode, mitt liv]

super fina bilder!!

Elin ♥

Jätte härliga bilder! :)

Clara

fina bilder :)

Anonym

Verkligen fina bilder!

Emelie Källman

härliga bilder :D

EMMAFOTO

Jätte mysiga bilder, snyggt fotat! :)

micihelle

följa varandra via bloglovin ? :)

milae.

Hej!

Kolla gärna min blogg,

jag skriver om musik, mode, vardag, uppträdanden och massa knas!

Kolla jättegärna och det betyder väldigt mycket om du lämnar er kommentar, och det är ju alltid kul att göra någon glad!

Ps. söt blogg!

Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Så fint! :)

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Fint med det blåa i bakgrunden :)

Elina

sjukt fina bilder! Du gör bilderna så ljusa i ett redigeringsprogram va? Det blir jättefint!

Felicia [G A R G A L W E N]

Jättefina bilder! :)

Anonym

Snyggt! Hur har du bearbetat bilderna? Bara dragit ner färgmättnaden?

Tilda ~ Foto

//Tilda - www.tildasfoto.se

Elinwiman

Hej ! skulle jag kunna få ha din bloggadress som en länk på min blogg ?

becca

Grymt fina bilder

molly - madebymolly.blogg.se

Härliga bilder!

LOVISA.D (WWW.NETTANSMILE.BLOGG.SE)

Vart ärdu och fotar dessa bilder? :) fina bilder!

Fanni

åh vilka toppen bilder :))

Sofia

Skulle vara jättegulligt av dig om du kunde visa hur du redigerat de här bilderna för att få de så ljusa och fina? :) om du har tid ;) kram!

Fotograf Benedikte Bull

Vakre bilder! Som du sier så ser sjøen ut som et hav, virkelig flott! :)

Amanda

Jättefina bilder! Härligt med lite ljus! :)

ELLA GRENVALL[FOTOBLOGG]

Vilka fina bilder!! WOW!

Sissi

härliga bilder!

ellen'

Jag stod på parkeringen och släppte in dig på Equality, jag tyckte att jag kände igen dig när jag tog betalt! haha ♥

evelina

jäävlar vilket fint läge ridbanan har!

tildaa ♥

Fina foton (:

PHOTOSHOES

åh vilken härlig bakgrund det är på bilderna! inte precis det man väntar sig när det är hästbilder! :p

ANTON - målet att bli fotograf

jättesnyggt! :)

Marti

Kjempefine bilder :)

Andrea

Härliga bilder! :)

Anonym

Ååh de e ju lilla simpan du fångat på bild :D

Fina bilder ;)

Emelie

Ååh det är ju lilla simpan du fångat på bild :D

Fina bilder :)

tove

älskar dina bilder!

D A H L È N

Första bilden var riktigt snygg, bakgrunden blev fantastiskt och du fick verkligen till "utomlands-känslan" du prata på! :)

malin

älskar verkligen dem här bilderna Lina!

Känns verkligen som om man är utomlands, häftigt!

Fotoemilia

Wow, underbara bilder! En riktig utomlandskänsla, som du säger :)

Sigrid Egevang

Meget smukke billeder - specielt næstnederste billede til højre er virkelig virkelig godt! :) Baggrunden på alle billederne er helt fantastisk - det fremhæver virkelig de lyse motiver! :)

Ella Reutman

Jätte fina bilder du tar! Kika in i min blogg och se mina bilder!



Ha det bra , kram :)

sanna

får man låna dina bilder om man skriver att det är du som fotat? :)

snikonfoto

sjukt fina bilder

Louise Gustafson

Wow, helt otroliga bilder! Är detta på en utställning? Du är riktigt duktig!

// Louise.

Yrsa

Ser ut att vara i från spainen eller något sådant, snyggt jobbat :)