Spara för webben!



De viktigaste sakerna man gör är alltså:
▪ Förminska bilden
▪ File -> Save for Web & Devices

Jag har varit förkyld och jag är fortfarande lite förkyld, som ni kansek hör, hehe! 8)
28
M A T I L D A' FOTO

Hej :)

Haft en bra helg ? =)

Elina

Krya på dig <:)

Olivia Ljungberg

Jättebra tips! Gjorde aldrig så på min gamla blogg men när jag kom på att man kunde göra så blev bilderna mycket finare på bloggen!



Krya på dig förresten! <3

felicia

hej lina!:)

älskar din blogg!

du är en väldigt begåvad fotograf!

jag har röstat på dig och michaela i eran dröm att åka till new york!:)

min högsta dröm är att få spela upp i en studio,

jag är nu med i en tävling , jag skulle bli så otroligt glad om ja vann men ja behöver lite hjälp på traven, skulle bli jätte glad om du tryckte på denna länken

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

och sen på RÖSTA,

eller om du hade tid att lägga upp länken på din blogg?behöver massa röster,

massa kramar en läsare

Bakom linsen

Vilka bra tips! Jag hade ingen aning om detta:)

Fotograf Benedikte Bull

Takk for tipset!

Josefine

Jag märker aldrig nån skillnad när man sparat dom så ^^ haha

sofia

Superbra med sådana här videobloggstips! :)

Emma (y''

Kan du inte göra en video på hur man kodar bloggdesigner ? (: Eller iaf hur man stoppar in headers.

sandra wennberg

hej, jag undrar om du vill länka min blogg i ett inlägg :D

http://sandraviolawennberg.blogg.se

Fanny

TACK TACK TACK !! Har undrat ett tag nu hur man gör detta, så tack så mycket, du är bäst!

A N N N A I Z (Annis)

Hej lina , jag måste bara få fråga en sak.. du som vet bäst! När man som jag bara fotar på fritiden , tar i mot foto uppdrag av andra och driver en hemsida. Men inte har ett företag registrerat , kan man inte kalla sig för fotograf då? För jag har på min header skrivit "Fotograf Annnaiz" Då var det en läsare som sa att man inte kan hete det om man inte har företag? Stämmer det? :P

Mickis

Superbra inlägg!

Cicci

Bra blogg! ;)

bildevilde - foto og webdesign

hva skulle man vel gjort uten det der. nyttig funksjon :)

caroline

när jag trycker på "orginal och optimerad" (har cs 5 fast på svenska) så är det ingen skillnad alls på bilderna :o

caroline

av: japp! det är det som är så himla konstigt :o

caroline

sv: i princip inte :o känns som det blir lika dåligt som innan, ):

Evelina

jättefin blogg, och bara älskar dina bilder!!

ville också fråga vilken photoshop du har för det finns ju photoshop 5.o och så vindare :) och isf äre gratis det du har?? :)

frida - fotoblogg

Jättebra inlägg, hade ingen aning om detta! Men nu när jag gör såhär, och följer alla de här stegen, så blir mina bilder typ ändå helt korniga och brusiga på min blogg, har du någon aning om vad det kan bero på? Gör jag något fel?

Lotta

hej är photoshop elements tillräkligt för att kunna redigera bilder?

Helena

Mycket bra inlägg! Det var helt nytt för mig.

Ylvali

Åh är det därför bilderna inte blir lika bra på bloggen...toppentack, jag ska kolla sen om jag kan göra detta med mitt gamla PS Elements 2.0

Rebecca Önhult -FOTOGRAFI

Vilket program spelar du in med?:)

Svar: CamStudio :)
linafoto

Maria

Alltså TACK! Är helt överlycklig jag hittade din blogg. Så himla bra videos :) Och detta gör enorm skillnad på bilderna på min blogg.

Alice

Åh tack så jättemycket för detta tips!

Jennifer Falk

tack för detta! jättebra verkligen!

Emma Grann Fotografi

Kanon! Tack :)