Mio & Milian


Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8
Canon Speedlite 430EXII + Transparent paraply
29
Ellen

jätte fint lina!

becca

charmtroll !

Emma

Vilka fina bilder och söta barn! :)

Hanna

Jättefina!

Jessie Nilsson

så söta :D

Sara

Så söta! :D

Madde

Alltså, du har världens finaste syskonbarn! Mio måste vara den skönaste pojken någonsin. Brukar inte gilla pojkar/killar med långt hår annars, men han är så himla häftig! Jag hoppas att han vill behålla sitt långa hår förevigt ;)



Förövrigt ska jag snart få mitt första syskonbarn också, gissa om jag är förväntansfull! :)

Emma

Så söta och fina bilder! :)

Harriet

haha vad söta ;D

Ebba

Vilka sötnosar :)

PHOTONERDEN

Fint!

Sofie

Så sjukt duktig du är på att fotografera! Svårt att tro att du bara är 17 år! Ska bli kul att kolla tillbaka på mer fina foton som jag är säker kommer :)

Erika - fotoblogg

Söta bilder!

Julia :)

Så sjukt söta de är ! :D

Matilda♥

jättesöta bilder!

[FOTOBLOGG] med Författar intresse

Underbara bilder du tar !! (:

Vad har du för tips för att ta sånna bra bilder och hard u några tips om vad man kan ta för bilder om man har "fotografi torka" ? (:

frida

- Okej. Hur mycket kostar det, och hur många bilder får man för det priset? :)

frida

- okej. Vad tar du då för slags bilder? Närbilder? :)

frida

- Ok, guud så kul det låter! :) får man dom till sin blogg sen?

Tilda

fin blogg :)

frida

- Skulle gärna vilja bli fotad av dig, problemet är bara att jag inte har så mkt pengar ;(

FOTO - byyemma

Hej Lina! Ta och var med i min fototävling kanske? :D

frida

- Har gjort det nu !

Maja J (photobytekla)

Underbart söta barn och bilder! Jag gillar verkligen din blogg, tycker att du är helt otroligt duktig på att fota och jag blir inspererad av dina bilder! Själv är jag 13 år och mitt fotointresse växer och växer... Vilken linje på gymnasiet går/gick du? har du något tips? Det är ju några år kvar för mig men jag har funderat på MEDIA eller ESTETISKA...

Kram från Fototekla

carina tidlund

Vad duktig du är på att fota;) Vilka söta barn o din blogg är riktigt fin!

NRphotos

så söta! sött att de har likadana kläder med! :)

Mathilda

Verkligen supersöta bilder. Och måste säga att din header är väldigt härlig.

alexandra

så söt :D

Isabell

Älskar tröjan han har på sig :) 7kt fina bilder btw!