Dance Movie



Filmen blev klar tidigare än vad jag hade trott. Här får ni i alla fall se våra dancemoves. Mest Idas, som tur är!
Och mitt skratt i slutet - Låter som en överglad tjej!
53
NB

Haha, bra jobbat tjejer! :)

Agnes

Coolt! :D

Mathilda

Men gud vad bra ni dansar :) rolig dansfilm :D

Elin

Cool. Coolt gjort av er också.

Sara Sjöström

Riktigt snyggt gjort! :D

Sandra Lekander

Vad duktiga ni är! Både på dansen och videomakandet! :)

Jag blev väldigt glad när jag tittade på er!

Alice

hahah gud så bra video, älskar den! :D

Tea

Haha, så rolig! Ni är verkligen duktiga :)

Och du är så duktig på att filma Lina!

Julia Nilsson

Du är grym på att göra filmer! :D Jag diggar er stil!

Pommez <33

Gud vad bra ni är! <333

Lea

hahah vilka latchiga chejor ni är ;)

HAHA det är jättekul att kolla på sånt här ;)

Älskar din blogg Lina ! :)

Emma

Jättefin blogg, har du gjort designen själv? :)

Solin

Hej, allt bra?

Kram♥

Anonym

Shit så grym video! :)

Ni dansade sjukt bra, och ljuset blev grymt!

Jossan

Haha, cool video! :D

Gjertrud

Sinnsykt kult laga. Dere er så flinke:)

ellen :)

vad bra ni dansar! :De

jonna ▲ foto, kreativt & vardag

hahah, ditt skratt XD

Moa

HELT GRYMT JU! :D

Agnes

Vilken klänning tycker du? Skulle behöva all hjälp jag kan få!

http://agnesfredrikamaria.blogg.se/2011/december/vilken-ska-jag-ha-pa-nyar.html#comment

Ida

Ditt skratt i slutet e fan bäst, haha dör.

rumpaaaa!

David Andreasson - photo

Grymt bra! :)



Du kan ju fan allting! Haha =)

Anonym

Fan va coola :D

Elias

Haha, sköna ni är! :D

Felix

Hehe, jag har en liten fråga. Jag undrar vart resten av denna filmen tagit vägen?? vill se mer! http://www.youtube.com/watch?v=eakxO_zbLgE&feature=plcp&context=C3f87f6fUDOEgsToPDskL8GbcxVGVBxzzNFqS03wOR

Pabbeawesome

Sköna moves!

Felicia

hehe kul:)

Elsa

Den blev ju riktigt bra ju!:) Va heter låten som är i början?:)

Ellen från Finland ♥

Haha, världens bästa Dance Movie! :D

becca

Nice ^^

Frida-Kameran i högsta hugg!

Haha fasen vad bra ni har gjort den! Jätteduktiga! :)

Tea

Hur ställer man in på kameran så man fotar i raw-format ? Vill göra det :) Antar att du gör det ;)

Ida

sv: Haha ja bäst!!

Oliviasphotolife

Snyggt.

Maria

Skitbra video!!! Undra om man själv åxå skulle testa göra någon filmsnutt.. :)

Hannah

Haha x) snice

felicia

haha kanon skön dans. och bra jobbat med videon!

Freja Lindberg

I like it!

Emilia Sjödin (FOTOBLOGG)

Nu kom jag på vrf du heter snidolf på youtube. Det är ju ditt efternamn baklänges!

agnes

Ni är ju grymma, hahah :)

Emma

Haha awesome video! :) Gott nytt år på dig!

emmawaernholm ©

FAN VAD AWESOME DEN VAR!

Anonym

GRYM :)

Andrea

Hur fick du den där kameran längst upp där ditt blogg namn står?

katja

Hej lina :)

måste säga att du tar superfina bilder!

PS: titta gärna in mina foton (på min blogg) o säg vad du tycker ;)

Elli

Superfina bilder! :) Har du något bra fototips inför ikväll?

Ellenor.

bra ni var :D



och hon ida var grym på att dansa också! :)

Bella - fotoblogg

super häftig dansavideo :)

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Duktiga ni e på att dansa :D

Kramizar Evve!

Emilia

haha satt och titta utan ljud fast vi hade massa musik i bakgrunden och sexy and i know it passade lite in :P

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Snyggt! :D

ELLA - foto & vardag

Härlig film, mer sånt vill vi se! :)

Ebba

Vad heter låten som spelas under 2 minnuteR?