Invert It


Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8 + Canon Speedlite 430EX II

Hade ingen tanke på att göra sådana här streck i bilderna från början. Den tanken kom när jag hade öppnat bilderna i Photoshop. Jag har markerat där jag velat ha strecken, sedan inverterade jag bara genom att trycka Ctrl + I. Det blev lite tufft :)
67
Tilda [fotobloggare]

Första bilden är as läskig. Men as snyggt! :)

agnes

faktiskt väldigt snyggt!

C.A - Photography

Cool effekt det blev!

Malin www.mwphotos.se

Asgrym idé ju, måste jag prova på någon gång! ;D

Anna | Lauana

Ballt!

☆ m a l i n .

Oj, läckert!! Bra tips, det ska jag testa :)

ida sundin

häftigt! :)

amanda lindecrantz (mellriee)

Tack för tipset, bilderna var ju jätte coola. Testade det själv plus att göra det svartvit och en massa sånt! Jätte kul och bilderna blir ju jätte häftiga! :D

carro - hhejc - foto

gud vad coolt! Det ser ju typ ut som tapet!

Det var riktigt häftigt, värkligen! :D

Fotograf Laila Villebeck

Kul effekt!



SV: Tack för snabbt svar och bra tips! Jag tycker det är sååå svårt att välja ett program när man aldrig provat att klippa och klistra film förut...

TIDSTJUVEN

Snyggt! :D Måste testa det där jag också.

Just Dance

cool ide!

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Coola :D

Nora

Coola bilder!

Hanna

Fränt!:)

Anonym

Fräcka bilder hörru :D

har du redigerat i photoshop eller??

jag har försökt ge mej på nåt sånt, men har inte gett nåt bra resultat, men ser sjukt häftigt ut :D<33

Anonym

har du en fotostudio där du plåtar eller står du bara mot en vit vägg typ? :)) <33

Felicia [G A R G A L W E N]

Wow! ^^

Matilda [myphoto.blogg.se]

Wow, den sista bilden blev min favorit, verkligen supersnyggt!

Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Tufft var ordet! :D

e l i a s p h o t o

tufft!

Anonym

Mycket fräckt, det ska jag allt testa någon gång! hehe :)

Marinda :)

Riktigt kul ! Kan du inte visa hur du gör ? :D

T O M I K O

Ah, vilken kul idé! :*o

Snyggt blev det också!

ssandraess

Supercool idé och snygga bilder också :D

Tilda - Smilinggirls!

tycker att resultatet blev jättebra, snyggt!



blev förresten jätteglas när jag såg att du följer mig på weheartit, hehe :D

Elaine

Det belv höftigt!

Försökte lära mig photoshop på datakunskapen men det fastnade inte :(

Kalmarryttarna - Alma

Wow! Tänk att en enkel idé kan bli så himla häftigt. Du är en GRYM fotograf, Lina och är otroligt inspirerande!

TILDASFOTO ~

Fyy vilken rolig idé! Snyggt resultat! :)

Desirée

Titta gärna in :) !!

Amanda

Du har så grym fantasi! Avundas dig väldigt mycket! :D

Frida

Coolt :D

Kan du inte visa hur du gjorde? :)

tove N.

Det blev typ asballt! (:

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Wow, det vart ju jättehäfftigt! Supersnyggt :D

becca

gillar den näst sista !

LINDA - [fotoblogg]

Fan vad smart, och kreativt! Det blev riktigt snyggt ju. :D

sofie

okej vad du är snygg!

Hilda - me and my camera

Grymma bilder! Skit coolt!

Camilla

Läckert det blev

FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Jättefräna bilder måste jag säg :D

erika

jättecoola bilder! :)

Amanda Wilson

ballt det blev!

Tea

Coola bilder Lina! :D

emma

hej vad använder du för redigeringsprogram till dina videosar???? :d filmar mycket men har inte hittat något bra än

Emma

Jättehäftiga bilder!

Tack för all inspiration, :)

Sofie

Gud vad snyggt smart ide! :)

Du har en jättebra blogg, allt bra? :)



Kram Zoe!

Nicole

Vilka häftiga bilder!

Fotoemilia

Helcoola bilder! Så kreativ du är :)

Joanna

Häftiga bilder! :D

Sigrid Egevang

Virkelig fed effekt med de negative streger! :D

Madeleine Lindberg - Foto

cool effekt ;)

Emma - fotoblogg

Grymt snyggt!

Diman Dilir

på första bilden är du sjukt lik kristen stewart(bella i twilight)!:D

Anonym

superfin blogg! (:

läs,kommentera och följ min blogg ?

INGA - foto&stil

tuffa bilder! :)

Amanda APHOTO

Gillar idén jättemycket, snyggt! Duktig du är. :)

Robert Israelsson

Riktigt snyggt och så enkelt att göra, själv har jag blivit lite frälst av att göra bilder till vektorgrafik i illustrator, kan bli snyggt det :)

ida

häftiga! :)

felicia -

snyggt!



hur gör d så ?

Fanny Sjölén

Skitsnyggt! :)

ylva

Så coola!

Lärt mig sjukt mycket från din blogg ska du veta, bland annat gjorde jag bilder liknande dom här igår och dom blev asballa! :D

Viktorija

Första bilden faller mig verkligen i smaken! ;)

Anonym

Men shiit vad du är söööt ! :DD

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Coolt och annorlunda!! :D Blir alltid så inspirerad av dig! :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: ja visst var No Strings Attached rolig! Tycker det var en väldigt söt film på samma gång. :)

Anonym

Jag gillar den sista bilden.

Camilla

riktigt läckra bilder!