Härliga Karlstad


Träffade en läsare idag. Nämligen Leila :D Hon var mycket trevlig!


Vi gick runt i stan och fotade samt pratade om foto, lite om kameror och objektiv och sånt. Riktigt nördsnack :D


Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8

Det är riktigt najs att gå runt i Karlstad när alla träd är gröna, uteserveringarna är fulla och det är mycket folk. Jag och Leila tog en glass också, mums! Förresten så var det en tjej som kom fram och frågade om autograf, skitkul :D

Efter att vi gått i stan i ungefär två timmar så var det dags för mig att åka till Karlstads Brukshundklubb för att fotografera en hund. Bilder på den kommer att komma senare! :) Nu ska jag fixa provbilder till hundägaren. Kram ♥
24
Leila

Tack själv Lina för en härlig dag :D

Elsa:)

Du tar riktigt bra/fina bilder:)

Tea

Jättefina bilder Lina! :D

S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Jag har aldrig varit i Karlstad men det verkar väldigt fint:)

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Fantastiska bilder, låter jättekul att gå runt och prata om foto hela dagen! Ett bra samtalsämne det :P

M A J A - fotoblogg ♥

jätte fina bilder! :)

kram

ANTON - målet att bli fotograf

fina foton, kul med en träff så!



när du skickar provbilder, skickar du dem redigerade eller oredigerade då och vad innebär provbilder för dig? :)

kem

hejsan lina! din blogg är sååååååååååååå grymt bra, det var på grund av dig som jag ska få och börjde tjata om systemkamera.

Du är en riktig inspirationskälla.

Kramar från "Linafanet".

P.S, pappa gillar också dina bilder.

Sissi

gillar verkligen bilden på gatumusikanten :)

Agnes

Hihi kiul ^^

Agnes

Haha när jag nördsnackar med en av mina kompisar fattar dom andra inte någonting xD

emma

jätte fina bilder :)

becka

snygga bilder

Katta =D

Du tar så sjukt snygga bilder! Både i detta och förra inlägget! Du är grym, keep up the great work! kram:)

OLIVIA [FOTO]

fina bilder!

Anonym

Jätte fina bilder:D

Cami

den där svartvita bilden är riktigt härlig! :D

danielaconstantia

Jag älskar den svartvita bilden på mannen som spelar gitarr. Perfekt.

Liridona ♥

Synd att jag inte såg dej för jag var också där :)

Jättefina bilder ^^

Louise - Foto och vardag

Anonym

Hej! Asså jag hoppas att du kan hjälpamig nu och att du förstår hur jag förklarar nu men..

om man ser ett inlägg på min blogg /In this case; den emd solglasögon och munnen)

Så syns bara halva bilden .. för det är liksom som ett itt streck som delar av bilden elller hur jag nu ska förklara..

hur får man bort det? vet du de?

Så himla tacksamm för svar!!

Kramis

Anonym

Så härliga bilder :)

Maia

Karlstad är nog den härligaste staden jag har varit i. Älskar dialekten också :) Så himla goa människor och så himla go stad !

Emma Roodla - Fotograf

Vad brukar du ha på dig när du fotar bröllop :)? Kan man ha vit eller svart kavaj :)? Tycker det är lika svårt varje gång jag ska fota bröllop vad man ska ha på sig :O!