Siluett


Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8 + Canon Speedlite 430EX II
34
FOTOGRAF Anton

jättefina bilder! :) kan vi inte få se hur du tar dessa bilderna i ditt rum? :)

Anonym

riktigt snygga bilder:)

Ponnysill

töffing <3

Emelie

Häftiga bilder! :)

My

Gillar bilderna :)

K A R O L I N A

fina bilder :D

Igeland

Hur har du tagit dom? :D

» P H O T O L E N S

Shit va snögga! ;D

emma

Jag älskar dina bilder och besöker din blogg varje dag kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker om mina bilder ;)

Julia { rainfall.webblogg.se }

Snyggt! :)

Cornelia

Så sjukt snygga bilder!

jennifer

coola bilder! hur tog du dem? :D

Elsa

Siluett bilder är bland det snyggaste är som finns!

Sonja

Har du köpt en fjärris till din 7d nu? Eller funkar den till 400d till 7d också :S

PICTUURESTYLE

Riktigt snygga bilder! :)

S A R A - En fotoblogg

Fräcka bilder :)

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

häftiga bilder! :D

Ak

Hvilke lyssetting har du brukt her?:)

Hadde vært fint om kunne svart meg på bloggen min! Om ikke du har tid, så forstår jeg det også:) Digger bloggen din, du er fantastisk flink! Stå på!;)

Johanna

Snygga bilder!

Klaras fotoblogg

Jättesnyggt! Kan du inte visa hur du gjorde?:D

Sanna

Hej !

Allt bra ? har du några skojiga planer för helgen ?



Är du sugen på längre ögonfransar så kan du nu tävla om fransnäringen RevitaLash som lovar långa och starka fransar.



Kram

Benedikte Bull

AWESOME

Ellen

Jätte fina bilder verkeligen!:D

camilla

grymma bilder! :) hur gör du dem?

stina

riktigt häftiga bilder! :)

hur gör du dom? kram

Josefine

har du fotat dessa i motljus eller hur har du fått till det så bra? :)



kramar

Clara

superfina bilder:)!

Annas glada fotoblogg

Jösses vilken duktig fotograf du är! Jag gillar speciellt de här silhuett-bilderna! Keep up the good work :)

Elsa!

Hur knäpper man siluett bilder? kan du inte skiva om det?



Snygga bilder BTW

Sara

wow, va fiint! :D får man fråga hur du gjorde? vill verkligen lära mig göra siluett bilder!

Michelle

Åh kan du inte visa hur man fotar såhär?

Ellen

gillar hur fint du får till skärpan och effekten i bilden. Skarp silhuett, man kan nästan räkna ögonfransarna. like it!:)

SAn

Snygga!

Jossan :)

DU ÄR AWSOME ! :) jag upptäckte din blogg idag , kollar arkiven nu :p <3