Ut på praktik !


http://rstudios.se/

Nu ska jag ut på praktik i totalt tre veckor. Den här veckan ska jag vara hos en fotograf som heter Andreas Reichenberg. Och de andra två veckorna ska jag vara på en tidning. Mer info om vilken tidning jag ska vara på får ni senare, då det är dags att praktisera där. Men denna veckan ska jag vara hos en fotograf, och det ska bli kul! Vi får se vad jag får göra :)

Nu måste jag gå (läs springa) till bussen ;)
18
Camilla

Held og lykke!:)

Lilou

Vad kul!

Elin

Elin

Ha de så kul! :D

Theresia

ha det så kul :d

Casowa

Åh vad trevligt. (: Själv har jag bara två veckor kvar av min praktik, men det kanske är bra att det bara är två veckor kvar då jag håller på att bli fasligt sjuk och inte vill missa något av praktiken..

Själv finner jag för den delen att det är lite lustigt med min praktik. Jag är på ett tryckeri, så jag håller på med att lära mig storformatsskrivarna och ägnar mig mycket åt efterbehandling. Men sedan är de en fd. bildlärare som jobbar här också, och han har förutom att rita ett stort intresse för att fotografera... Så han har lärt mig typ en hel del om både vad man ska tänka på då man ritar och speciellt då man fotograferar (han har gått igenom äckligt mycket med hur man kan ljus sätta sina foton framförallt eftersom vi lever i mörkare tider nu, vilket jag personligen är tacksam över att han gör då jag är sämst på hur man ljus sätter sina foton rätt.).

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Gud så roligt! Lycka till! :D

Linda

vad roligt!

Anonym

hejsan, jag har en nikond3000 och ja älskar att fotografera och jag håller nu på och lär mig mer om fotograferig och så, och jag skulle vilja köpa ett nytt bra objektiv så jag undrar om du vet någon bra sida där man kan kolla sånnt? :) kram

älskar din blogg btw!

emmscloset'

kul!

Agnes

Guuuud va kul ^^

Olivia

Gud va kul! Passar ju dig perfekt :)

ANTON - målet at bli fotograf

jag var också på tidning och hod fotograf :) ha det bra! :D

malinhe,

vad heter typsnittet i dina inlägg? :p

Miranda

Åh kul!

Fannie

Hej!

Jätte fin blogg!

Jag har en liten fråga. Jag undrar var man kan göra sina egna bilder som man fotat i tjockt papper som man kan lägga in i en ram, var gör man det? Kram

NRphotos

kul!

jag vill också praoa ;)

Erikka [FOTO]

Att praktisera hos fotografer är kul. Jag praktiserar själv hos en och har varit här där i ca 4 månader nu. Trivs superbra! :)