Lens Flare


Spelat in med CamStudio. Redigerar bilden i Adobe Photoshop CS4

Många ville veta hur jag hade gjort den här bilden.
Och i videon här över får ni svar på det :)
27
Matilda

Jättebra video! :)

AMANDAFOTO

man kan duplicera där uppe till vänster, typ i edit :P

L O V I S A - fotograf.

Jag tänkte bara berätta vilken sjukt stor förebild du är för mig. Du är dig själv, du slår alla fotobloggar, dina videos är perfekt. Alltså jag har suttit och kollat på alla dina kategorier på foto försökt hitta insperation och det har jag verkligen. Du är 16 år, och fotar som en gud, jag förstår inte. Jag är 13 år och det är sällan jag inspereras, men nu följer jag din blogg varje timme? eh. Dina bilder är helt otroliga. Hoppas du tar åt dig allt. Kram Lovisa.

amanda

är photoshop cs4 bättre än 3 ? :)

L O V I S A - fotograf.

sv; Haha, vad bra! :)

Lilou

Bra video!

amanda

sv : åh tack för svar :)! har 3an, men alla bloggar jag kollar på tips om har 4an så:)

Elli^^

Gillar din blogg mycket! :)<3 Den är jättefin och du bloggar väldigt bra så att det blir roligt att läsa osv :P Ha en bra dag Lina!



Kram Elli<3

Emelie

Jätte bra tips tack! :D

cornelia [FOTOBLOGG]

jättebra video! :)

förövrigt är din blogg grymt bra!

amanda

om man inte har det på engelska utan svenska, då finns inte render och lens flare ?

hade vatt bra om du skrivit vad det hette på svenska också. alla har ju faktiskt inte på engelska (:

johlina

cool blogg!;p

A N N A - the girl you never can be

Måste bara säga att du tar sjukt snygga bilder, verkligen! :)

Nora

Hejsan! :) Skulle du kunna tipsa om en bra systemkamera i mitt senaste inlägg, läs gärna igenom det också då kommer du fatta mer. Ha en trevlig kväll!



Kramar ;)

Lina, en fotograferande yngling

jättebra video, har dock CS3 på svenska, så hittade inte allt på en gång.. :)

Du pratar otroligt gulligt! :))

rebecka

Jag måste bara fråga dej, & jag vore jätte tacksam för svar. Jag ska köpa ett photoshop, men vet inte vilket! Har du något tips ?

kanske att du inte har prövat något annat photoshop än det du har..

menmen. Jag funderar på adobe photshop elements 8 eller vad det heter.. men jag vet inte om det

går att göra funktioner som du har på ditt?

vad tror du ? typ animerade bilder,headers m.m

Frida J

Super bra tips:)

emma

fin blogg

Sabina

Snyggt!

Hannah

Får jag låna den dära videon hur du visar hur man gör vatten dropps bilder? skulle vara jätte snällt så kan jag länka till dig! bara om du vill :)

Hannah

sv: okej tack så mycket och jag ska säga du har gjort den ! :)

sophie - fotoblogg

kan du inte göra med photoshop tipps? :)

Lisa

Jag har länge tyckt att du på något sett är jätte lik Kristen Stewart ! =D

Miiiriiiam

Hej!

Det här inlägget var riktigt bra!

(ÄLSKAR din blogg)

lina

har 5:an men ej på engelska så kan du skriva en kommentar till mig om vad det heter på svenska vore jätte gulligt ! kram lina

Viktor

Har CS4, och på svenska, men hittar inte skiten! :C

linda (naturfotograf)

SNÄLLA kan du säga vad orden är på svenska? jag hittar inte det där filtret någonstans på mitt Cs4 ??