I love this picture!


Bild fotad den 3 augusti 2008 i Forshaga

Jag fullkomligt älskar den här bilden!
Den här bilden är fotad för lite över två år sedan men den tillhör ändå en av mina favoritbilder :) Att fota hästbilder är riktigt roligt och jag vill verkligen göra det igen så snart som möjligt. Jag vet inte vad det är som gör det så roligt, det bara är det! :) Hästar är riktigt fina djur och jag har själv ridit. Underbara djur det där! Tipsa gärna om hästtävlingar/utställningar nära Karlstad, om du vet några :)
44
Thea

Åååh, vilken fin!

Sofia ( fotografy.blogg.se )

Riktigt fin!! Jag gillar också att fota hästar, men det är väl något med att dem ser så graciösa ut eller nått ;)

IDA [foto]

Vilken härlig bild, verkligen! :)

Lilou

Riktigt fin!

dina - [ fotoblogg ]

Fin blogg!

Hur har det varit idag då? :D

axelina

Jättefin bild!:)

Frida

Det är verkligen roligast att fota hästar bara för att dom gör så roliga saker ibland, liksom busar, stegrar och sånt. Det är roligt att ha på bild :)

hedda

söt bild:)

Ebba Isabel

Nämen åhh va gullig! Världens bästa fotograferska = Lina Flodins!!!

Maja

Vad roligt att du tycker om att fota hästar :) Fanastisk bild! :)

Matilda

Nu är det väll ett tag kvar men jag vet inte hur långt bort Årjängstravet ligger (trav dock men går säkert att få fina bilder...) :)

madde

åh, vilken söt bild. Hon ser så liten ut när hon står där bredvid haha=) Jättefint! Och att det är i svartvitt med. ♥

Fotograf Benedikte Bull

Nydelig bilde! Fotograferer hester til vanlig og det er virkelig fantastisk og fotografere de herlige dyrene.

Evelin (evenelle.blogg.se)

Gud vad fin bild! Man fastnar liksom vid den :)

Riktigt stolt ska du vara ;)

Karin

Åh, kan du inte lägga upp fler hästbilder som du fotat? Du kan få komma och fota min om du vill, fast han bor i Skövde så det är en bit. :) Men ändå :D

Ida [iesfoto.blogg.se]

Väldigt fin bild!

Stefan

Lina, jag håller med dig! :D



Och din bild, den har den där speciella känslan.



Jag tycker att det är skitkul att gå omkring med kameran och ta lite runt-omkring-bilder när man är på tävling.



Till helgen är hopptävling både lördag och söndag i Åmål.

Fotograf Annie

Härlig bild, jättefin känsla :)

Sanna Ek

Fullkomligt underbar, den känns tidslös and I like it!

Emma (sysslingarnas)

den var riktigt härlig :)

elsa ♥

Nej gud vad söt bild!

Elin

Fast i den.. :)

Marita

Aaw, great pic! Cute girl and horse :)

Johanna

Jättefin! Så fin kontakt mellan flickan och hästen och jättehärlig stämning i bilden! :)

Emma

Jättefin, finns ett djup i bilden :)

ANTON - målet att bli fotograf

o gud så snyggt! :)

Julia :)

Verkligen jättefin! Hade varit kul att se fler bilder från när denna fotades, kan du inte visa upp några till? :D

Tack för en superblogg!

Stina , drömmen om att bli en känd fotograf!

Du tar så fantastiskt fina bilder ! :D <3

MICHAELA D

Tittade på den bilden häromdagen och tänkte samma sak! :) Den är jättefin.

» P H O T O L E N S

Härlig bild! ;>

Sofie Didriksen // Bildebloggen

Love it!

Johanna

Hejsan :) Undrar hur du har gjort dina kategorier? :)

HANNA

Gud så söt bild!

Är du intresserad av att vara med i veckans blogg? Kika in och anmäl dig! :)

Harriet - jag och min kreativitet

härlig bild! förstår att du älskar den!!

eellen

Vill du ha en bloggsvar inbjudan? var med i min mini-tävling;



http://www.eellen.devote.se/blogs/6591941/--bloggsvars-inbjudning.htm#WriteComment



kram!

Matilda

Hoppas du kan svara på den här frågan..., hur gör man så att om man klickar på bilderna i både menyn och inläggen (miniatyrerna) så kan man få upp bilderna i större format?



Tack på förhand :)

Louise Erikson - FOTOBLOGG

Den är riktigt söt den där bilden!

sevendaysaweek♥

otroligt fin! hästar är så mäktiga och kraftfulla!!

olivia

åh va fin!

emmaalouisefoto.blogg.se [FOTOBLOGG♥]

åå vad fin bild! :)

riktigt stolt ska du vara ! :D

Tina Juwel

fin! :D

Linda

Det är underbart att fota hästar!

emma e

AHHHH Vad vackert!