Hur man gör egna penslar i photoshop



Baileys kom in och mjauade mitt i allt... men aja x)
26
MICAELAS ~ foto & vardag ~

SVAR: Jaha, men typ anpassar dem efter varandra? :)

var gör man det då? :)

FOTOGRABBEN.SE

Bra tips!

MICHAELA D

Svar: Hahah, en av knapparna som används mest! 8)

Theréz

Bra video :) tack så mycket

christine slydal

Kjempe fint tips! har virkelig respekt for bloggere som legger ut photoshop tips videoer, er til stor hjelp! skjønner liksom litt mer når du forklarer :)

Isabell

Jätte bra tips, tack :D

Julia

bra video!

Frida J

Det fungerade:D Jätte bra tips!

Martina

Tack så mycket :D

Bara att det uppstod ett litet problem för mig! Allt funkar ju och så men jag kan inte hitta penseln sedan!? Eftersom att mitt program är i svenska så går jag in på redigera sedan trycker jag på definiera pensel... skriver in vad den ska heta och trycker på ok! Men den finns inte bland mina andra penslar som din gör :(

Jag använder mig av elements 7.0! Har du ngt tips? :)

Sonja E - En fotoblogg

Ååh, superbra video! Coolt:)

Siri

Tack för svar :)



Hur dyr var den egentligen med allt tillbehör du fick med? :D

jenny

jättefin blogg ! :)

Lina

Hej, skulle gärna vilja veta hur du gör dina videos från photoshop till dina tutorials. Vilka program du använder och hur du går till väga.

Emiliah

Älskar verkligen din blogg! kramisar

viktor

Ännu en otroligt välskriven blogg av en så ung tjej. Du tar grymt snygga foton, och jag är redigt avundsjuk på att du har så många följare på bloglovin. Har du några tips till mig för att jag ska få fler? Hur syns man i bloggvärlden?

T I N A

kul:D

JudithK

SNYGG BLOGG HÖRRUDU! :)

kajsa

WOW! Nu har du ju gått över 1000 premunater på bloglovin! GRATTIS!

kajsa

Baileys, åh Baileys, åh Baileys!

Baileys e söt, tycker jag! (<-sjung det!)

Siri

Åhhhh, jag trodde aldrig det skulle gå för jag har det nyaste photoshopet på svenska... men det gick :d tack så mycket! haha, kram på dig

- ♥ Fanni's Foto, Stil & Vardag ♥ -

tack för tipset!

titta in i min blogg för att svara på dagens fråga:)

Evelina och Sophia ♥

det funkade inte för mig :s

johan

Tack för din video, det funkade alldeles utmärkt!

Idjjaa,♥

vilket program har du spelat in det i?! :D

Amanda-HobbyFotograf!

tack för hjälpen!!

carro

jag kan inte trycka på define brush preset, har jag gjort något fel?