Jag kom vidare i Veckans blogg!



Tjohoo! Jag kom vidare i veckans blogg hos Haidi :D
Vill du rösta på mig eller någon annan kan du klicka på bilden ovan.

Tack!

18
Maria

Grattis! Jag röstar absolut :D

Elin

Slängde precis in en röst, håller tummarna för dig!:)

LOUISE

SV: Den kommer från hm :D

btw lycka till i haidis tävling ;)

Clara

röstar på dig såklart!

E M M A

Röstar på dig ;)

Josse ♥

Har redan röstat ;)

Cajsa

Jag har röstat på dig nu. :D

Sandra

Grattis :D Röstar helt klart!

Flisans FOTOBLOGG

Jättefin blogg du har! :D

Flisans FOTOBLOGG

Jättefin blogg du har! :D

Lice<3

Jag tycker att du är lite lik Amy Diamond, speciellt på bilden i mitten i headern!!:)



Ps. Du har en jättefin blogg!

Matilda

har röstat på dig, lycka till :)

Linda.

Glöm inte att rösta på mig! Länk finns på bloggen.

moahernodh ~ EN HELTIDSBLOGG

klart, redan gjort ;D

Ponnysill

SV: HAha jag skrattade så jag dog! Alla tyckte den var dålig .. men de var ju jätte kul :D

L I N A [Fotoblogg]

Jag har röstat på dig !;)

Jakob Andersson

Svar: Ja, det är en form av inbjudan skulle jag tro. Sen kommer det såklart en med tid, plats osv osv när det närmar sig galan! :D

http://wnk.blogg.se/

fin blogg :) kolla gärna in våran