Filmade lite vid båten idag


Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8 + Stativ
Snyggt hopp från båten ^^


Har planer på att försöka göra en liten kortfilm på 5 minuter eller något.
Men frågan är vad den ska handla om...

Har ni några förslag? :)
124
Emma

grym film! du är fruktansvärt duktig :)

Sofia

Jag gillar den!! Gör fler filmer! Du liknar faktiskt kristen stewart lite grann.. ;)

Lisa

Älskar verkligen dina videoklipp! Mer sånt åt folket! :D ♥

E M M A

nice film! ;D

Emelie

Gud så grym du är på att göra filmer och framför allt ta bilder ! Fortsätt md detta :)

Frida

gillar videos starkt!

Frida

du är ju jätte duktig:D<3

fotograbben.se

Kanske en video om bloggtips? Skulle vara kul och lite mer personligt :D

michelle

Hoppas du får en bra kväll!:)

Hanna

Haha fin skylt oxå! :D

Dina små klipp är jättesnyggt filmade, det ser så enkelt ut!

Vet inte vad filmen skulle kunna handla om. Kanske grå vardag som blir till somriga dagar? ;D Haha eller något sånt.

lisa(smilinggirls)

älskar dina filmer!

Du är sjukt duktig :)

Anonym

du e nästan bättre på att filma än att fota

Moa

Jag undrar vad du har för storlek på bloggen ?

Jag vet nämligen inte vad jag ska ha för bredd och jag tycker verkligen om så som du har!



Kram, Moa

pengi

Jag vill se en kortfilm om antingen en blommas liv eller en myras liv.



Du är duktig föressten :)

K A R O L I N A

Hej! Titta min blogg, du är med: http://bykarolinaa.blogg.se/2010/june/tips-pa-bloggar-del-1.html :D

Elsa Svensson

Älskar dina filmer ! :)

Ida Martinsson

fin båt! :D

amalie rebekka

aw søt sommervideo, klem fra norge :-)

E

Coooling där! ;D

sysslingarnas

härlig video! :)

J

Du är duktig på att filma:)..filmen kanske kan handla om din vardag vad du gör och de:D

anna

vilka härliga små filmer du gör...men vad använder du för redigeringspogram?nyfiken..

alexandra

http://lovetoyou.devote.se/blogs/5168558/veckans-blogg--.htm

rööööööööööööösta på nummer sju är du snäll !?

Theres

Du borde göra en reklamfilm om typ festis eller nåt, jag skulle verkligen vilja se en reklamfilm som du gjort. Du är grym på att göra bra klipp!

Emma

vart hittar du all musik som du har till filmerna? :)

Lynn

Dina videoklipp ser så himla proffsiga ut :)

FOTOGRAF Anton

Härligt slut! Perfekt! Den kan handla om dig och din framgång i livet, att du SKA bli den nästa stjärnan! :)

moa

du är ju grymt bra på att göra filmer, alltid roligt att kolla på ;D

Ida

Du är sjukt bra på att göra filmer! :D

Benita - Vägen tillbaka till magrutorna

Shit va duktig du är =) Dig kanske man ska anlita lite längte fram ;) Jaa du kan ju göra en film om hur du började med ditt fotande och filmande fram tills nu eller nå t;)

Alicia

Jag tyckte det var lustigt att du först hoppade ur båten för att sedan gå i den igen. Du kunde ju börjat med o filma när du går på bryggan mot båten, sedan i båten o sist göra det där "hoppet ur båten", som du gjorde o gå iväg. Annars var det bra :)

amalie rebekka

jeg skrev visst kommentaren på norsk så jeg prøve på svensk:



aww vicket söt sommerfilm, kram från Norje.



hahha, jeg er norsk og kan ikke svensk. .

Sara

Bra filmat och snyggt ihopklippt! Diggar dina videos :D

Emma

Jättehäftig film! Du borde göra en s.k "trailer". :D Till någon film du bara hittar på :D

S A R A - En fotoblogg

Väldigt bra video!

I vilket program redigerar du dina filmer? :)

sandra

åh, vilken härlig film! sjukt snyggt gjord och både ljuset och färgerna var riktigt bra. mer sånt! :)

Tony Ryman (Fotograf Heavens.se)

Mera videoklipp, är så roliga att se på, du är grymt duktig :-)

FRIDA

väldigt bra klippt :D

Viktor

de ser väldigt nice ut :'D

F I L I P P A

vad fin båt! :D av det lilla man såg då, hihi. det är jättekul med sånna här klipp! gör mera! :D

Paulina

gillade filmen starkt!

Lisette

Hej hej.

Efter mina 3 gymnasieår så tyckte jag att det var allra roligast att göra musikvideor. Då behöver du inte tänka så mycket på vad den ska handla om. Du väljer en låt som talar till dig, sen kan du göra en film utav texten i låten.



Lycka till! :)

S A N N A S . R U M

Du är verkligen duktig (:

Simon♥

Grymt bra film faktiskt! :D Vad använde du fö kamera när du filmade - blev ju grymt!

kolakatten

grym film!>w<

Cindy

Jag skriver filmmanus - skräck i genren. Om du har lust att kanske hitta på något projekt nångång så är det bara att höra av dig!

Jag har kontakt med regissör och försöker allt med att komma nån vart, om du vill samma kanske man, som sagt, kan hjälpas åt på nån tvist. ^^

natalia ciechanska

såååå grym

Towe (towe.webblogg.se)

Gillar dina videoklipp! :D

myolivia *

du är grym :)

Fotograf Sara Marklund

Haha nu är du på framsidan igen med detta inlägg ;)

Elisa

du är jätteduktig! du kan filma skräck eller komedi kortfilmer, du kommer säkert på något kul och annorlunda :)

felleh

jättecool film;) fin blogg också

I S S A

Måste verkligen säga att du är grym på att filma, super duktig! Likaså med att fota! :)

Emmeli

wow.. duktig...!!!

Anonym

fin video :D

ebba

hej!!

f*n vilken bra film fattar inte hur du kan gör nåt sånt!!!

och bara en fråga är du inspirerad av twilight??

for du är faktiskt väldigt lik kristen!!!



kram ebba!

JEANETTE - foto, musik&allmänt vardagssnack

du borde göra en kortfilm! :) skulle vara kul att se

Isabel

oj vad grymt, o om jag fattar rätt så har du filmat dig själv, eller? Det är ju itne det lättaste att få till det då, skit bra! :)

Linnea

Gud va bra den var!

Josefine

Grymmt!

Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

Tanya

Jag äääälskar din blogg, du e bäääst på att ta bilder och filma.

sarahjälmeby'

grym film! vilket redigeringsprogram använder du till filmerna? :)

Felicia

Fin blogg och bilder. Gör en reklam film för dig själv och din blogg kanske?

isabella

Så otroligt bra filmat. Och grymt snyggt hopp från båten! (:

kajsa

gör något dramatiskt! :)

amelie

DU är GRYM Lina...!

M I R E L L E

i vilket program redigerar du dina filmer i :)?

amelie

VAD HETER LÅTEN?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Martina

Vad duktig du är, och jag kanonsnyggt hopp från båten :D

Stefanie

Väldigt bra filmat!

Junitjej

Vilken härlig film du har skapat. Så duktig du är!!

En kortfilm om bloggeriet?

Maja

Gør en kortfilm om sommarkænslor. Då kan man tænka tillbaka, få sig några leenden och tænka på hur underbar sommaren ær.

Elaine

proffsig!

Lina

Nice :)

A

jag och en kompis ska göra lång film som projekt, vi kommer snart komma igång på riktigt, du kanske blir inspirerad av oss ska dokumentera allt på bloggen!

Lisa

Gud vad duktig du är!! Det är inte ofta man ser en vanlig tjej göra en sån här bra video!!=)

Fortsätt med det!!=D

Du äger verkligen!!

Kram kram<33

Josefine

det beror på vad för typ du vill göra.. men du kan göra en film film altså en med manus där du skriver en egen historia, du kan göra en verklihetsbaserad. Du kan ta en bit från en bok du gillar.. av vad jag ser i den hära filmen så ska du nog göra en mer alvarlig film och me d alvarlig menar jag en om kanske någon persons liv eller nått inte direkt någon komedi för det känns som att du är mera en Drama/roman tjej =)



Filmen du har gjort är riktigt bra, särskilt början =)

Lina

älskar dina videoklipp!!

Etta

Nice film! :)



Kram!

Lina

gör en coffee and cigarettes, Jarmusch style.

sagha

Vill du bli dagens blogg i min blogg? kolla in här hur du gör, http://ibeliveinyou.blogg.se/2010/july/vill-du-bli.html#comment

JennieStyle

bra gjord :-D

ellen

gaaaalet bra :D

tricolore

Verkligen bra gjord video och håller med någon som skrev att du liknar Kristin Stewart från Twilight lite i videon.

anna

shit va grymt! :D

mer såna!

Anonym

JA! GÖR EN KORTFILM!!

Josefine

Hejdu! :)

När jag kikade igenom dina filmer så kom min syster in i rummet.. och frågade då om jag skulle skaffa mig en systemkamera som man kan filma med. Och ja, det är vad jag funderar på, men då sa hon att man tydligen inte kan redigera ljudet i klippen man filmar, utan ljudet sitter tydligen forever fast i klippet... Inte är det väl så..? ;o eller?

Chleo

cool film! vilken bra idé att göra en kortfilm. Just nu har jag ingen idé på vilken kortfilm man kan göra, men jag kommer kanske på nåt senare :)

emma.

skitsnyggt gjord och bra ihopklippt! keep going :D

LarsS

Schysst film!



Ha det bra! :)



Ciao

Catrin svara

duktig du är =)

elin

Fint :)

Jag har också såna shorts, love it, haha :D

emina -konst & kreativitet-

Låter spännande:)



Kolal gärna in min ritblogg!

frida

jätte bra film! Vart är det nii har båten?

Adara - teckningar, foton, drömmar

Det var en jättebra film! :D Vad duktig du är!

Sanna

Cool film:D

Anonym

Gud vad bra du e asså!! blev helt förvånad!! kortfilmen kan handla om ditt liv vad du brukar göra och så ;)

Jasmine

Hej, du tar sjukt grymma foton. Min fråga är om du redigerar dina bilder? I vilket program isåfall? Jag använder psC4, men när jag väll laddar upp dom på min blogg på blogg.se blir det så dålig kvalité :( Undra om du kunde kanske ladda upp och visa hur du redigerar och hur du sparar dina bilder :))

Hade varit riktigt snällt!



Btw: Jag har länkat dig på min fb och bdb, blev så tagen av dina bilder! :D



Mvh: Jasmine ^

E L I N ♥

vem är det som filmar? :)

Cassandra

OMG!!! :o Gud vad begåvad du är! Gör en film på en bra novell! :)

Jennyh ♡ svensk tjej på Malta

riktigt duktigt gjort av dig :)

Carro

DU ÄR AZUM!

Lina

Vilket program redigerar du klippen i ? :)

Danielle'

Jätte bra film, verkligen! Och jag tkr du liknar Kristen Stewart lite grann så vrf inte göra en slags Twilight-kortfilm? ;) Det skulle vara jätte kul att se! Annars kan du ju göra en film om ditt liv eller hur det går till när du bloggar. :)

Längtar tills filmen blir klar!

A M A N D A

Grymt bra! Du är urduktig! :)

Amyy

supersnygg film! ÄLSKAr när du hoppar ner i båten ;) ^^

amy

supersnygg film! ÄLSKAr när du hoppar ner i båten ;) ^^

lolizz

du var ju riktigt bra!!!<3

Anonym

riktigt nice !

Elkah

Åhh hur får du så fin fokus och så?? Vilken kamera använder du att filma med? ^^

Sandra

superbra filmat ju!

dmartinsson

Det i början är ju galet nice!

cecilia

härlig rulle :)

Sissi

bra filmat! ser framemot kortfilmen :) den kanske kan handla om en dag i ditt liv? :)

matilda

Jag har några ideér som jag funderade på medan jag såg ditt klipp (som var jättefint förresten!). Du skulle ju kunna göra en lite längre film där du spelar in typ 5-15 minuter per vecka så folk har något att längta till och komma tillbaka till din blogg för, bara en tanke! :D Jag fattar att det förståss skulle bli en hel del jobb med det om filmsnutten ska "komma ut" en viss dag varje vecka och så men jag tror också att det skulle kunna bli riktigt bra! :)

Caisa

Gud va duktig du är klicka gärna in på min blogg och kommentera lite :D

ifranks

gud vad duktig du är!

ii

you go girl!! :D Du är riktigt duktig ju! :) en kortfilm? Vad sägs om en hel serie av kortfilmer? Gillar hur du placerar kameran :) kör hårt! Dem kommer bli asbra :)



Se bara till att dem kommer synas/visas, så man har en chans att se dem, vill inte missa det :D

Ha en toppendag o toppenvecka

veronica eriksson

Hej!

Jag undrar hur du kan filma med Canon?

Går det inte bara med Nikon?

Svara snälla =)

Julia

Man skulle kunna tro att du sysslar mycket med film också, så bra var den! :D

maria

så duktig du är!:) bra film

Anonym

Hej! Jättefin film :)

Hur gjorde du?

vill veta. vill gör samma sak som du gör. klippa du film?

Anonym

Haha, har du gjort hastigheten i filmen lite långsammare, eller går du sådär långsamt och dramatiskt på riktigt? hihi! :)