Ska till studion idag


Två bilder från fotograferingen med syster och hennes kompis.

Igår kväll var jag på tjejkväll. Åt pizza och såg två filmer :) Det blev Wallander(luftslottet) och Freaky Friday. Riktigt bra kväll!

Idag åker jag och Becca ner till studion för att fota lite. Lina och Malin kanske också följer med. Hoppas verkligen att radion finns där idag... förra gången när jag och Lina var där så var den borta, så vi kunde inte lyssna på musik :/
Nu ska jag ta mig lite frukost sedan göra mig iordning.

Ha en bra Lördag!
14
Neha

Fina bilder=)

E M M A

Kul med studion! ;D

nathalie

läcker mössa !

Erika

Vad är det för studio du är i? :) Alltså har du en egen, eller känner du någon som har en studio? Skulle vara intressant att veta :)

Anonym

fin blogg :)

Lovisa

Åh vad kul! Ha så roligt! :)

MICAELA'S BLOGG ~ foto & vardag ~

Gud av kul! :) Jag skulle vilja ha en studio :) Eller alltså bara en bakgrund å några blixtar! :)

Kaela

Du och din syster är verkligen lika varandra!

Moa

Okej :)



Men vilken objektiv tycker du att man ska köpa jag ska typ köpa en cannon eos 450d och jag kommer självklart att köpa ett objektiv lite senare men vet inte vilket jag ska köpa kan du rekomendera ngot som är mkt prisvärt

alexandra

Jag undrar om jag får använda din header till att tipsa om dej på min blogg? :)

alexandra

Okej, kollar du in på min blogg så har jag tipsat om din blogg i ett inlägg nu! (:

Frida [hobbyfotograf]

Fina bilder! :)

Daniel Marklund

Trevlig blogg! Bra ljussättning på båda personerna, ser riktigt bra ut.

Syvermonica

Hi, I just wanted to say that I really like your site!