Wedding Details

13
Lelle

Fett snyggt!

Louise

Så fint:)

Fotograf MissJeni

Gillar den sista bilden :)

Lena

Fint, du har öga för detaljer! =)

Anonym

hej, jag ska köpa en ny kamera, har en d3000 just nu, (suger) vill uppgradera mig lite granna, jag fattar ju dock ingneting om kameror. bara e billig o bra :) Tips? måste va nikon ;)

Rebecca

fy fasiken vad fint

Sonja

Gud vad fint! :)

Ida /iesfoto.blogg.se/

Fint.

M E G A P I X L A R / marcus

ja vad ska man säga... sjukt snyggt som vanligt!

Emma (sysslingarnas)

otroligt snyggt! :d

FOTOGRAF Anton

o så fint! :)

Fotograf Jenny Eriksson

Söta bilder!

Elin [ n e v n a r i e n ]

sv; Haha hon är mongo... den där människan har härmat mig sedan någon gång i början av 2008 och hon ger sig aldrig.. Jag tror hon tycker det är skoj att göra allt jag gör... hah.. hon verkar inte ha någonting bättre att göra på sin fritid i alla fall eftersom jag kan ändra namnet på en kategori som jag inte använder sådär jätteofta och dan efter har hon ändrat namnet på sin... Jag ändrade tex. Foto-natur till Natur & Växtlighet och ploff så hade hon ändrat sin natur till natur & växtlighet. Hon sitter nog och luskammar hela min blogg varje kväll efter nytt stoff att sno... Synd bara för henne att hon gör allt detta arbete helt i onödan.. jag ska nämligen precis byta design... hahaha ;P