Bloopers Reklamfilm


Alla startbilder är så vackra xD

Här visar jag en del klipp blev helt misslyckade och som jag inte alls har tagit med i reklamfilmen.
Haha, kanske lite kul att se på iaf? :D
23
VICTORIAFOTO

Haha gud vad roligt ni låter :)

KAJSA WÄNMAN

GAHAAH! jag dör!

malin [fotoblogg]

haha härlig film! :D

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

HAHAHAHHA! :)

Baso

Hahaha!

Terese

haha

matilda

haha härlig film! :D

Johanna

Hej Lina!

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig.. Jag ska precis börja spara mina bilder "för webben" Men när jag får upp den lilla rutan som visar hur bilden blir när man sparar den för webben så är det JÄTTEbrusigt. Det är så brusigt att man knappt ser vad som är i bilden. Dina bilder är ju "mjuka" och fina och jag ser inget av de jag ser i mina bilder i dina. Så snälla! Hur ska jag göra!?

Kram



Ps. Du är min förebild!

Rebecca

HAHAHAHA JAG DÖR!!

detta gjorde min kväll så mkt bättre ;)

Johanna

Svar: ååå, tack! Nu fungerar det! :D

Moa

När får man se hela reklam filmen ? :D

Moa

Svar: OK :D Längtar ^^

jenny

hahah skön :D

M I C A E L A S

HAHAHAH, så hilma kul man kan ha åt att bara redigera rösten!

Längtar tills hela filmer kommer! :D

När kommer den? :)

Emma (sysslingarnas)

haha så jävla skön! :D

Frida

haha härligt!

Emma

HAHAHA jag dör!

Vilket program redigerar du i och hur gör du för att få rösterna så där extremt roliga? :D

Agnes

Roligt ^^

M I C A E L A S

SVAR: Hoppas det är snart ;)

Othilia

Hur gör man om rösterna sådär? hahah.. :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

bra jobbat lina :D

Q E N D R E S A

hahahah härlig !

juliaa

Hellu :3

När kommer hela filmen ut? :o

Undrar bara, skulle vara kul att få se x)

Älskar din blogg!

Kram