Tutorial: Hur jag animerar



Det är många som undrar hur man gör när man animerar. Gjorde ett enkelt exempel för att visa hur jag gör :)
Man gör samma sak när man animerar bilder också :)

Se i HD och gärna i full skärm för att lättast se vart jag trycker!
13
sara

hej!

vad tycks om min nya bloggdesign ? :D

Jag älskar din blogg!

elsa

detta ska jag testa (:

Emma

Bra tips :)

Kaela

Riktigt bra tips, ska testa!

Anonym

Hej,

Jag har gjort en animering,men vet inte hur jag ska ladda upp den. Jag har testat att ladda upp den som vanlig bild med då rör den inte sig,

Kram. (:

lina

Jag sparar bilden som man ska, har tittat på din video & en annans. Men när jag laddar upp den som bild så går det inte.

Kram (:

babby

Hej!

Har gjort allt enligt dina instruktioner och fått ihop en animering!

Men jag har samma problem som "lilliansfoto".. Vet inte hur mn får in den på bloggen..?? Skriver jag bara in html blir det tomt. Laddar jag upp som en vanlig bild stannar den på en bild. Hur gör jag??

Tacksam för svar!! =)

LOLLO FREIMAN

Hej Lina! Din blogg är jättebra. Skulle vilja fråga, vad heter programmet som du spelar in sånna här videor med? Så man filmar på datorskärmen, eller hur du gör. Skulle du vilja berätta hur man gör? Kram!

Frida J

Den ruta animation finns inte i min photoshop?

Finns det någon annan stans i programmet?

clara

Superbra video! Nu ska jag fråga en lite pinsam fråga som antagligen är superenkel men jag vet iaf inte. skäms;P

När du skriver "Lina foto" så kommer det upp på med en rad under sig, sen kan du bara flytta runt och ändra storlek med själva musen. Det är jätte konstigt på min (jag har samma cs4) jag skriver i en ruta och måste ändra storleck och allt uppe i menyn och det är jätte krångligt att flytta. Vet du hur man ändrar till det som du har?

Hoppas att du fattade vad jag menar, förklarar lite konstigt ibland, tack:)

N A E M I F O T O

jag skulle göra det, fast med bilder, jag gjorde över 100 bilder, men när jag skulle spara så stod det att bilden är för stor för att sparas på webben, jag raderade och raderade. Och tillsist så var det bara en bild kvar och det står fortfarande att den är för stor. Vad är felet? :s

tack på förhand! Bra tips föresten ;)

JN

Hej jag undra hur du sen lägger in bilden på bloggen, vore tacksam om svar :)

emelie

Hej, vill först bara säga att jag älskar din blogg! Du har gett mej så många jätebra tips!

Men nu till min fråga, hur lägger du upp de här på bloggen? Jag har försökt men jag får bara den första sidan som fastnar.....

Och en annan fråga hur har du gjort bildspelet längst upp, har du gjort de på samma sätt?

Tacksam för svar!