Tandställningsbarn


Canon EOS 400D + Canon EF 50mm f/1.8 II + Canon Speedlite 430EX II
@ 1/200 - f/1.8 - ISO100

Jag fotade en massa knäppa egobilder igårkväll. Den här ovan blev jag riktigt nöjd med! Jag gillar den ganska mycket faktiskt :) Vad tycker du om bilden? Det är så kul att höra vad andra tycker!

För er som inte vet det så har jag tandställning.
Jag får en del frågor som tillexempel "Har du tandställning? :o" - Ja, jag har tandställning och har haft det i typ ½ år nu ungefär. Har bara på övertänderna just nu men ska snart få på nedertänderna också... så då blir jag ett riktigt tandställningsbarn! 8')

Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!
24
Hedvig

Faktiskt riktigt cool bild!:D

Ha en fortsatt trevlig kväll!:)

Kram!

Maria

Tack för ditt svar!

Men jag provade faktiskt det f 32 till och med! Blir ändå helt vitt, konstigt, hår lång slutartid brukar du ha? Några sekunder?

M A L I N |--| ee

gillar bilden starkt! :)

Pia

Haha high five på tandställning ;) Har också haft det i typ ½ år, någon månad mindre. Och ska få under efter sommaren tror jag. Det "jobbigaste" är väl att man inte kan äta vissa saker, som riesen och bita av äpplen utan måste typ... skära i bitar ;)

Anna

Gillar bilden väldigt mycket faktiskt ^.^

Amanda

Häftig bild! Jag har nästan precis tagit bort min, det var väldigt skönt! Tandställning är så fint! Iallafall på andra ;)

MICAELAS ~ foto & vardag ~

Superball bild! :D

E

Såg det när jag träffade dig, blev jättechockad! x)

ida

har också tandställning, fast bara på mina tänder uppe. Men tandställningen ryker i juni ;))

Linnea

Jág är också ett tandställningbarn :D <3

Glappkaft [meox.blogg.se]

VET ATT DU ÄR FOTOINTRESSERAD ;)



Nu har jag startat en tävling i samarbete med Tvspelsweb där du själv får välja vad du vill vinna ifrån deras sida... MASSA OLIKA FILTER TILL KAMERAN!



http://meox.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-vad-du-vill.html



Du behöver bara lämna en kommentar med vad du vill vinna och kontaktuppgifter!

ALLA KAN DELTA, du behöver inte ha en blogg :)



Du får gärna tipsa dina läsare om denna tävling.

Matilda

häftig bild! jag har också haft tandställning, räls både uppe o nere plus en grej i gommen... i typ ett år ;p

julia

Du fotar jätte bra :)

LOLLO FREIMAN

sv: Tack så jättemycket :)

M A L I N |--| ee

SV. det var så lite så!

Sonja

Jättefin bild Lina! Härligt skratt/leende du har :)Fin ton också :D

Carro

Det är sjukt mycket värt det!!!!!!!!!!!!!! (har själv haft;)

eem'

riktigt cool bild! :)

Alyara / Malin

Sv: Ow tack så mycket! Kmr att användas flitigt (a)



tar du sjukt fina bilder! :)

Sessan

Tycker bilden blev riktigt frän.

Varför vet jag inte.

Har oxå haft tandställning, helt klart värt besväret :)

amanda

Haha, du är inte ensam om det, jag har också fast har haft min i en månad ungefär:P Men när rälsen ryker av så kommer tänderna se ursnygga ut! :D

Frida

så himla härlig bild! får inte nog av dina sånna här bilder som du har en mening med, som ett äpple om dagen här uppe också. haha :)

Elin

sjukt cool!

sjukt fin blogg har du med!

Ellen

Jag gillar bilden faktiskt väldigt mycket, den är liksom härlig på nå sett x) <3