Kattackerad och årets första inlinestur



Ljudet är lite efter på ett sälle men skitsamma.
Startbilden, lika vacker som alltid ♥

Vad tycker ni om introt i början? Hiss eller diss?

See you later!
23
Sara

Det blev ju bra! :D

MICHAELA D

Hisselihiss på intro!

Diss på kattackeringen, haha 8)

Hanna

Introt var superbra! :D

Lite kul att när du pratade om att du blev kattackerad så kom en katt i bakgrunden. :P

Isa

Hahah du ska se mina armar, folk tror inte på en då man säger att kattet klöser! Fin video :P

julia

Jättebra:D

Fotograf Annie

Håller med Michaela, Hiss på introt och diss på kattacken :P

Matilda

snyggt ! :D

Maria

Hej, jag har en fråga som jag hoppas att du kan svara på, gärna i min blogg...



Jo jag undrar hur du gör när du fårrörelseskärpa i ex molnen. Jag provade idag att ställa upp stativet och ha liten bländare och lång slutartid men det blit ändå så förskräckligt ljust, vitt, (med ISO 100). Hur gör du så att man kan ha lång slutartid men ändå att det inte kommer in för mycket ljus?

emmablid

hiss!

jag vill också vara grym på inlines 8)

M A L I N |--| ee

STOR hiss! :D

tilda-[Foto&Design]

Snyggt!:D

mia

det var väldigt snyggt intro, men liiite bättre låt, kanske...?

Marina

Cool video, snyggt gjort! Hiss :)

MICAELAS ~ foto & vardag ~

Kul med intro! :D

FOTOGRABBEN.SE -

vad duktig du är på att åka!!

Baso

Tufft gjort :)

Bildevilde

Kjempekul intro og avslutning :-)

D A G A K A R L S S O N

Sjukt coolt! Fler sånahär filmer! :D

Grym du är på inlines förresten, haha! ;D

Sessan

Hiss såklart :)

Jag blev just en ny prenumerant ;)

moa

introt var dö fint! och när bilden på dej i början och så står det linafoto var jätte fint! spolade tillbaka flera ggr. ser ut som en riktig modell!:D

Becca

fan vad läskig du är, åka typ baklänges.. :O

Tony Ryman (Fotograf Heavens.se)

Introt var kanon, det blev hiss, lade också märke till katten som kom smygande bakom när du pratade om katten, är det den som är skyldig till kattattacken kanske? Vad använder du för program när du redigerar video?

Evelina

Vars kommer "I love my computer"-muggen ifrån? :)