Trollhättan

 


Jag följde med mamma och pappa på en biltur idag. Vi hamnade i Trollhättan :) Det var trevligt. Jag köpte lite kläder frå Gina. Ska ta kort på det imorgon så får ni se. Köpte även svarta tuschpennor så nu ska jag börja måla :D

Funderar på att skapa en blogg-msn som ni kan adda om ni har några frågor eller om ni bara vill skriva med mig. Skulle det vara roligt?

Ha en fin kväll alla. CIAO!
21
ANNA PEDERSEN

Sv: Jaa, hihi! :D



Gud så fina bilder, och du är ju jättesöt! :) <3

sofia

Jättefina bilder! Gillar iden med blogg-msn :D

erika

mycket fina bilder!

Benedikte Bull

Fantastisk flotte bilder! :)

; B E L L A '

Skulle vara jätte roligt! :)

Madde

Kul att du var i Trollhättan! Jag bor utanför Vänersborg, som är bredvid Trollhättan =)

ELLEN AHL AXELSSON

sv: japp kattar <3. Väldigt fina bilder på missen också du hade tagit ^^

Ida

Sv: Usch, det gör så ont x'D

MICAELA'S BLOGG - foto ~ dans ~ vardag

JA! :D det skulle vara skitkul :D ;P

jossi

fiiina bilder som vanligt! :D spännande o se vad du köpt!

MICHAELA D

blogg-msn är skitbra! underlättade mycket för mig :D

Sanna

Jättefina bilder (Y) :)

molly

Min moster har en salong där, :)

sandran

det känns inte riktigt rättvist med publikationen på kladdkakan. dags att baka!

Lovisa

Gud vilka fina bilder på katten, och mums på kakbiten!

Frida

älskar bilderna på katten! otroligt skärpedjup och allt:)

Saga

Vilka fina bilder! :)

Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fina bilder! :)

Linnea

fina foton, vilken sööt katt! :)

paniz

du tar verkligen sjukt fina bilder!

Nathalie

Gud vilken fin på katten, den översta! Skärpan, färgerna, ljuset, WOW! Vad använder du för utrustning vid just det kortet?