Ljuskonst



Berättar hur jag gjorde när jag tog bilderna!
Ja, jag har mina pyjamasbyxor på mig... mobba inte dom x)

37
Amanda

Coola bilder! Måste nog också testa! =)

MICHAELA D

hur snyggt som helst! :D måste testa det!

Susanne

Så ufattelig stilig og kreativt :o Må testes ut en gang!!

L i n n e a s b l o g g ♥

det blev riktigt häftigt, hur kom du på den idén? :)

sannaa

Snyggt! Du är så jädrans duktig :)

Benedikte Bull

Døds kult!

E M M A

läckert!

måste jag testa någon dag, inte ens tänk på att använda spegeln ju :)

Stefan

Också coolt!

Lina

SV: haha :D jodå, klart norge är utomlands, bara inte så långt bort =)

Ninnis fotoblogg

Super coolt!

mmarcus - en 15årig killes liv i fotografier

vad har du för stativ? :)

rebecca

Jag bara älskar din header! :D

Ida Windahl

SV: Eller hur visst gör det! Haha men ingen ville hålla med mig :D

lisa

shit vad snygga bilder :D



(måste bara säga att jag såg dej idag, vid busshållsplatsen efter skolan. vi går på typ samma skola hehe ;))

Photographs by Malin

Grymma bilder :]

Josefin

Det blev ju skitsnyggt! Önskar jag hade lite mer tid att experimentera med sånt här. :)

Captain Karrow » Foton, illustrationer och migrän

Det var riktigt fräcka bilder! :D

Paulina

Vad är låg slutartid och hur ställer man in det? :)

Sanna

Jättecoola bilder;oo försökte fota liknande, men jag kunde inte ._. jag vet inte hur man tar med lång slutartid, då min kamera är rätt ny. Och jag hade ingen ficklampa och allt bara krånglade :'< haha :dd



jättefin blogg ♥



Kram!

Paulina

Jag måste göra någonting fel, när jag försöker blir det bara oranget bakom... hahah är inge vidare på det här.



tror att jag kanske har ändrat fel saker, vart ställer man in slutartiden? På S ? :P

juse

sjukt snygga!!

FannY

höll redan på med kameran igår när jag läste det där och flytta den direkt till spegeln, men det blev inte lika lyckat ;P

Paulina

OKej, haha. jag har försökt hela eftermiddagen, jag får värkligen inte till det. Jag har testat alla olika hha :) men Det blir bara svart.



Är det meningen att man ska lysa liksom innan man tar bilden ? för så har jag gjort.

det som såg så enkelt ut :) :P

Paulina

aha okej,jag tror jag har greppat det nu :'D

Ursäkta min trögfattandehet, :P

sofiaocherica-fotoblogg

Riktigt coola bilder! :)

Frida

riktigt smart där:) sk anog ta och testa något liknande:]

Liinnea

Riktigt häftiga bilder!

Men hur lång slutartid hade du? och vilka inställningar?

Ska också prova på det där tänkte jag :D

Inez

Tack för en bra förklaring! ^^

Har undrat hur man gör så länge nu...

Andrea

vilka inställningar hade du? funkade någorlunda för mig men blev långt ifrån lika bra som dina! :D

idamarie

JEg testet det ut, inspirasjon fra deg!

Det var død kult! :-)

anniii

Fina bilder

Viola Stark

Tack för tipset! sjukt fräckt resultat.

modemix

GRYMT! och du är bara 16?!

Anonym

men OMG va bra! Det där måsrte jag prova! Så Snygga bilder! iaf nu har du en till bloggläsare!

melindaaa

hejsan, fin blogg :)

Jag har en liten fråga, hur exakt gör man detdär?

Fattar tyvärr inte med detdär ''slutartid'' :(

Kram!

Denise

Jag kan inte se det;/

M I K A E L A

urcoolt, testade det där för någon vecka sedan :)