Plugg och godis



Såhär ser det ut hos mig just nu. Äter godis och tränar inför provet jag har imorgon i hemkunskap. Går faktiskt bra :) men det finns ju andra saker man hellre vill göra. Det gäller att jobba på ända till slutet av nian för det är inte så himla långt kvar av den här terminen. Gött! Nu måste jag fortsätta att plugga tillsammans med lite gamal musik. Hejsvejs!
10
FREJA KNUTSSON

guuud vad sugen jag blev på godis nu ;/ haha :D

amandaN:)

hahah, vi har också prov i hk i morn xD

LINA PALM - fotoblogg

Det är kul att se såna bilder, på vad man gör just vid ett tillfälle! Får köra med det på min blogg någon gång! :)



Imorgon avslutar jag fototävlingen, efter kl. 16.00! :)

ha det bra!

Ida

Åh, jag vill också ha godis ;O Vill du dela med dig? (a) Hahah

julhia

sv: har du några planer inför sommaren? :D

Hanna

Det var min kompis som var där ;) Och ja, hon sa att det var ungefär 27grader i vattnet ;P

Ida Windahl

På den bilden, hade du den där blixten då som du vred upp i takeT?

Erica var namnet och det stavas med C

Jag sitter här och funderar xD

Om man kunde göra så att detta inlägg syns på skärmen, men det går ju inte! För då måste du ha laddat upp den innan du tog bilden, och sen kommer de se ut som om du sitter vid enskärm, vid en skärm, vid en skärm, vid en skärm..



Jag vet jag är stööörd xD

LINDEROTH

Gott med godis :) perfekt när man pluggar. Hoppas provet gick bra =)

JULIA AMANDA

Vilka härliga pyjamisar du har, mina ser näästan likadana ut men jag har stjärnor på mina istället för prickar ;)