Vinn ett akvarellporträtt från Lans



Hos http://lans.blogg.se/ kan du vara med i en tävling där man kan vinna ett akvarellporträtt. Skickade in en bild på mig själv och jag hoppas nu på att få bli avritad :) Ta chansen du också!

Klicka här för mer information om tävlingen!
12
Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Kul att du vill vara med (:

MICHAELA D

Hoppas du vinner! :D



Svar: Taaack Lina! Kommer och lånar den nu direkt! (a) <3 Ne, min kamera har nog blivit blind.. Har tappat närgränsen och fokus :( buhuuu

t h i s i s t e s s ♥

Vad bra hon/han ritar! :D

Emma

sv: tacktack, hoppas du oxå hade en fin midsommar igår. :)



oh, ja, nypotatis är sååå gott. :D haha. lycka till i tävlingen. :) ^^

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jo det har den :) har du hållt i den ?

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihi okej :)

H - DeadKidWalking.blogg.se

Tjena allt bra med dig? ;D

Evelina ! :)

Hej har nu Min första tävling! :)

Och det skulle vara snällt om du ville hjälpa mig

Meden lite sak! Kan du komentera på mig där det står fototävling elr blogg tävling. Och säga vad du skulle vilja ha helst! taack <3 :D

LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Ja, det var underbart att bada där, man såg tusentals fiskar vid botten när man var ute på en 5 meters djup! :D

Sofia - fotoblogg

Åh lycka till! :)

Jeanette Dahlström

Hej :) Om du vill bli veckans Blogg så finns det en tävling hos mig :D

ANMÄL dig gärna <33

FOTO I NORR - MARIE

Lycka till i tävlingen då, det vore väl kul att bli avritat. :)