En låååång utflykt


bilder från fotoklubben's utflykt igår

Var på fotoklubben igår klockan 18:00 :) Klockan 20:00 ungefär bestämde vi oss för att åka hem. Pappa var med för han körde mig. Vi startade bilen och åkte iväg. Det stället vi var på igår ligger långt ute på hammarö. Efter 1-2 minuter varnade bilen för att airbagen var utlöst sedan några sekunder efter det började allt blinka ? Några sekunder efter det stannade bilen. Vi hade en liten nedförsbacka så bilen startade igen men kort därefter kom en uppförsbacke och bilen stendog. Kul? Där var man helt ensam i skogen på en smal väg. Efter typ en kvart kom de andra och två av dom stannade och gjorde oss sällskap. Pappa ringde bärgningsbilen som kom och hämtade oss vid ungefär 22:00. Vi fick hyra en bil där och kom hem vid 23:00. Hade tänkt göra läxor men dom hann jag inte med :o tänkte också skriva ett inlägg igår kväll.

Har massor med saker att göra idag. Skriva en bokreflektion och träna inför en muntlig framställning på engelska om Hollywood.

Ett till inlägg kommer senare.
12
Jossi

Ojdå :o

Men fina bilder iaf :D

S A N D Y S P L A C E

Älskar bilden till höger. Så fin bild.

identity

Den högra var superfin! :)

Annies Fotoblogg

Vilket äventyr :P

Fina bilder var det iaf :)

LINA PALM - Fotoblogg

WOW vad cool himmlen blev på den högra bilden! :O Riktigt fint!

Ida

Skitfina bilder! Du kan verkligen lyckas få "ointressanta" grejer (som t.ex. ett snöre (a) Haha) att bli skitbra och intressanta på bild! ;O

Hur lyckas du? Vad använder du för knep egentligen? x'D

Ida

Sv: Oo, jag hoppas du vill göra det :D

Alicia

Fina! Speciellt den vänstra.

isabelle

Riktigt snygga bilder :D Jag fattar inte hur man får sånt djup i bilderna :O Sjukt coot är det i alla fall :D

ha det bra!

G I L R A E N

Hoppsan! Bilar är verkligen inget att lita på. Min firmabil vägrade starta här om dagen så att jag fick ringa efter taxi så fick en kollega komma och hjälpa mig att starta med kablar sen. XD

FINA

fina bilder :) tråkigt med bilen

FOTO I NORR - MARIE

Härliga bilder det blev och säkert flera stycken till fick du under kvällen. Ha det gott och ha en fin dag!