GIF

I rörelse i all evighet










Hej hallå i stugan!

Det är inte varje dag jag skriver här, haha. Jag klipper mest film om dagarna nu förtiden. Just nu håller jag på att klippa ihop filmsnuttar på mig själv för att träna på att redigera film och lära mig nya effekter. Måste lära mig mer för att kunna få fler jobb. Det kommer typ att se ut som GIF-bilderna här ovan. Jag kommer att blanda in färgerna orange och blå + text och försöka få det att bli grafiskt snyggt också. Kul när man får skapa något utan att någon bestämmer vad man ska göra eller hur det ska se ut :)

Måste också säga att det är svårt att blogga när man själv inte läser bloggar längre. Det är också ganska tufft att lägga ut något nu förtiden. Har det senaste året haft ett väldigt dålig självkänsla och inget blir bra. Sitter och kikar i mitt arkiv från 2012 och alla inlägg är ju så bra jämfört med nu. Kunde fota vardagsbilder och det blev bra. Jag kan inte det längre, vette fasiken vad det beror på...
Får kika tillbaka i mitt arkiv, få lite inspiration och försöka fota fina vardagsbilder imorgon. Ett-foto-i-timmen-dag? Det kan jag försöka mig på!

Nu ska jag ut på en promenad :)
Ha det gott nu i det fina vädret! Hoppas det håller i sig ☼
GIF
4
LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Känner också så att mina inlägg var betydligt bättre förr...

Theodora

Men du är sinnessjukt bra på att fota, blir lika inspirerad och avundsjuk varje gång jag ser dina bilder! Underskatta aldrig dig själv för att du är så otroligt otroligt duktig på det du gör, och det finns inga skäl till att gå runt och tro att du inte är bra. Du är så otroligt duktig. Kram

Svar: Tack så mycket snälla du!! :)
linafoto

Henry

Gorgeous ! ;-)

Alma

Snygga gifs! Inspirationen ligger lågt här också, hinner inte med allt. Men det kommer tillbaka, det gör det ju alltid, vilket är skönt. Känns som att det är meningen att jag inte ska hinna med allt, utan fokusera på det som är allra viktigast. Tack för en fin blogg, än en gång; kul att du är tillbaka Lina <3