Världens finaste mugg





Var på Älvsjömässan i söndags. Där gick vi på två mässor: Bak- & Chokladfestivalen och Hem Villa & Bostadsrätt. Den förstnämnda mässan var absolut den bästa... Oh my god behöver jag nämna all choklad vi åt? Vi gick också på lakritsprovning. Ni som följer mig på Snapchat har sett när jag provsmakade. Blev ju lite chokladshopping också. Sedan tog vi en sväng på den andra mässan också. Lyssnade på Arga Snickaren (som jag förövrigt är livrädd för nu.. blev lite utfrågad) och på någon som snackade om de kommande trenderna gällande inredning. Det var kul! När vi strosade runt därinne hittade vi Leila Lindholm's shop där jag fann denna fina mugg. Har sett den på Pinterest för ett tag sedan och var bara tvungen att ha den. Så japp, nu är den min ♡
11
a n n i k a

Så fin mugg!

Felicia

Åh så fin!!

bohobando | Skönhet & Livsstil

Men gud så fin. Helt underbar verkligen :)

Erica

Otroligt fin mugg! :} Åh!

Johanna

Men åh så fin! :D

Anders Reser

Mycket stilig mugg! Passar bra på utflykter. :-)

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotografk

Hej Lina! Du har säkert skrivit det någonstans men jag hittade inget om det. Vad för program redigerar du dina videos i? :)

Svar: iMovie när jag redigerar på min MacBook. Annars Adobe Premiere Pro CS5 som jag föredrar för då blir kvalitén bra :)
linafoto

Jessie

Den var ju gööra fin, den ser så söt ut! :)
E den typ av plåt den muggen?

Svar: Love it! Emalj :)
linafoto

Amanda Simonsson

Åh vad fin kopp..
Vill också ha en sån!
Kram

Erika

Nyfiken, vad hände med au pair-jobbet? Var inte det på ett år? Hade varit sååå mysigt att se den engelska landsbygden i höstfärger! :)

Lowas art

Den va verkligen skitsnygg. Kan tänka mig att mässan var toppen om det ingick att få prova massa choklad!

Tänkte passa på att fråga om du själv kodat om ett blogg.se-tema för att få slideshow som header eller om det är ett helt annat tema? Så snyggt =) Jag gillar det temat jag har, men vill ändra till en hel bild i headern ist för de fyra rutorna som ingår i temat.