En fråga till er




Photos of Felicia from last year
FOTA med OSS - Felicia Olsson - Feliciao.se - Fototräff - Karlstad - Lina Flodins - linafoto - linafoto.se
23
Matilda - tonårsliv i rullstol

För långt ifrån mig - annars ofc!

Sandra

Ja gör det! Jag och en kompis är oerhört intresserade!

Alma Bengtsson

Är ju en bit, men hade nog åkt ändå!

Julia

Väldigt intresserad! Lagom sträcka att åka + att man kan passa på att träffa kusinerna! ;)

Paulina Suonvieri

mycket fina foton! :)


//hundredkitchenstories.blogg.se

Johanna

Fina bilder!

Clara

Det skulle vara jättekul! :)

emma

fina bilder

Anna

Stort :)

Robex Lundgren

snyggt

Lovisa

Väldigt stort!! Men vilka åldrar är det som gäller? Jag är 15, kommer jag kunna komma då, eller är jag för "ung"?

Svar: Finns ingen åldersgräns på fototräffen :)
linafoto

Sofia

Superfina fotografier!
Jag bor en bit utanför Umeå så det blir ju en rätt bra bit att åka, men annars hade det varit superkul!!

Linnea fotografier

Jättestort!! Mejlade ngn minut efter förra gången men fick då inte plats/:

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Jag är gärna på igen! :D

Elin Davidsson

Alltid intressant med fototräff!

Sanna Andersson

jag skulle väldigt gärna gå igen, hade svinkul på den första och lärde mig massa saker och fick testa på sånt jag inte gjort innan =)

Elin Andersson

hade varit jättekul! :)

hjjonsson.blogg.se

En timme från här så varför inte? Bara om det går med tolk hehe! :)

Charlotte

Hade varit superkul! Kikar just nu på hur man skulle kunna ta sig till Karlstad. (En bit att åka).

moa

Skulle gärna åka, dock skulle det varit bättre för min del om det var i göteborg, då skulle jag defenitivt komma!

Elise

Det skulle vara grymt kul om det anordnades än en gång :)

Selma

Intresset är väldigt stort!

Katarina Wohlfart

Absolut intresserad, men alla verkar rätt unga ... Vad är det för typ av fototräff?

Svar: Det är en fototräff för alla. De som är intresserade att plåta modeller och bli inspirerande :)
linafoto